Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az értelmetlen, fájdalmas szócsavarásra építő reklámokat Geszti Péter szülőföldjén senkinek sem kell bemutatni. Itt a blogon is foglalkoztunk már jó néhánnyal, például a Vilmos Bee Cool kampányával, a Gorenje Hűt5 ajánlatával vagy a CIB magáért beszélő 9 százalékával. Most a Stihl marketingesei döntöttek úgy, hogy beszállnak a kifejezetten ilyen igénytelen és fizikai fájdalmat okozó reklámoknak fenntartott Arany Békasegg díjért folytatott nemes küzdelembe. Nem tudni, hogy a felelős marketinges maga írta-e ezt a sort, vagy szakember segítségét is igénybe vette hozzá, de a végeredmény szempontjából végülis nem is fontos. A lényeg, hogy a Tavasz, Nyár, Ősz, Stihl headline megalkotásával sikerült egy újabb reklámtörténeti mélypontra süllyedni. Ha a Texasi lánfűrészest, majd közvetlenül utána az összes Fűrész epizódot is végignézetnék velem, akkor sem ijedhettem volna meg jobban, mint amikor először láttam meg egy ház falán ezt a reklámnak csak hatalmas jóindulattal nevezhető hirdetményt. Mind az alkotók, mind a cég nevében szeretnék ezért mindenkitől elnézést kérni, egyben szeretném felkérni a felelősöket, hogy fejezzék be ezirányú tevékenységüket, és a fiókban esetleg megbújó, "Fűrészeljen Stihlusosan", "Stohl, Stahl, Stihl" fősorú reklámokat vagy az akciós karácsonyi termékeket tartalmazó, "Stihle Nacht" című prospektust soha, semmilyen körülmények között ne engedjék nyomtatásba. Köszönöm.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.