Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Most kiderül, milyen jó megfigyelő vagy

Mielőtt ezt elolvasnád, jobb ha megnézed a videót, mert különben az egésznek nem lesz semmi értelme. A film lényege ugyanis a figyelemelterelés, és annak demonstrálása, mennyire nyilvánvaló dolgokat képesek vagyunk nem észrevenni, ha valami másra koncentrálunk.  A társadalmi célú kampányt ezúttal is a Transport for London szervezetnek köszönhetjük, akinek rövid időn belül ez már a harmadik nagyon szellemes és lényegre törő reklámja, amely a kerékpárosok kiszolgáltatottságára hívja fel a figyelmet. Ügyesen vezetik a nézőt, aki bármennyire figyel is, mindig áldozatul esik ennek a trükknek, hogy aztán a saját kárán okulva lássa be, mennyire könnyű is nem észrevenni valamit, amit nem keresünk, legyen az 21 nem is olyan aprócska tárgy egy nappaliban, vagy egy előttünk csalinkázó biciklis.

Első alkalommal még egy egyszerű, de legalább ennyire elgondolkodtató filmmel lepték meg az autósokat, másodjára pedig egy az addicton is kitárgyalt szintén nagyon ügyesen előadott kosaras jelenettel bombázták meg őket. Ezúttal egy sokkal kifinomultabb és részletgazdagabb filmet forgattak, amivel már majdnem túl messzire kalandoztak a konkrét üzenettől. De nem, mert az áll csak leesik a végén, száj mosolyra húzódik, film működik, üzenet átmegy, a sok szorgos biciklisnek és motorosnak meg legközelebb egy kicsivel talán több esélye lesz majd a túlélésre. Ráadásként, aki mind a 21 különbséget megtalálja, az kap tőlem egy szobabiciklit. Forrás: adfreak

Címkék: humor nonprofit látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr6759071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Taurusz 2008.11.11. 10:41:17

Volt egy nagyon hasonló, egy kártyatrükköt mutatott be, és ott is mindent kicseréltek. Ja, én megtaláltam mind a 21-et, küldöd a biciklit?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.11. 10:43:41

Taurusz
Ha leírod ide mindet, én magam fogom házhozszállítani.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.11.11. 11:11:42

nekem a moonwalking bear sokkal jobban tetszett, ez ahhoz képest gyenge :P kicserélték a virágot hát wow :P

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.11. 12:39:02

szobabiciklit sosem értettem, mire jó az?
amúgy ez a film leírhatatlanul teccik, eddig vagy 5x néztem meg, és hol van még a nap vége! ;)
egy-két kicserélést menet közben észre lehet venni, de így, folyamatában mind a 21-et képtelenség

trixilw 2008.11.11. 13:49:21

A legelsőt most láttam előszőr, nekem az tetszik a legjobban. Egyébként mind a háromban egy a közös: kell egy minimum agy, hogy megértsd őket. Itthon nem tudom mennyire működne.

majomka 2008.11.11. 16:31:35

muháhá, nem olvastam el a posztot, ahogy kérted, majd miután megnéztem, foghegyről odavetettem, h ki nem vette észre, hogy a hulla felhúzta a térdét, vaze. Nem is hulla.
Amúgy nagyon tetszik ez.

zaq 2008.11.11. 17:17:58

nekem is a colour changing card trick jutott az eszembe: www.youtube.com/watch?v=voAntzB7EwE

mizie 2008.11.11. 18:17:39

hihetetlen, hogy más országokban GONDOLKODNAK mielőtt megcsinálnak egy társadalmi reklámot.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2008.11.11. 18:39:18

bakker, én csak a medve-páncél cserét vettem észre:))

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.11.11. 20:18:08

Hm igen, a TFL hihetlenul jo reklamokat csinal, azaz persze az ugynokseguk.
Telleg, ki csinalta?

Taurusz 2008.11.12. 10:17:49

1 medve-páncél csere
2 óra a hulla mellett 90 fokot fordul
3 nyomozón a ballonkabát cserélődik
4 a hulla elmozdul
5 asztalterítő a jobb oldalon csere
6 jobb oldali asztalon virág csere
7 a nyomozó mögött a szófát cserélik
8 öregasszonyon kalap csere
9 kép a kandalló fölött megfordul
10 szőnyeget a hulla alól kihúzzák
11 a függönyt a nyomozó mögött elhúzzák
12 a képről jobb oldalon leszedik a takarást
13 a rendőr fölött kicserélik a trófeát
14 nyomozónál kalap csere
15 a kandalló elől elviszik a takarást
16 komornyiknál nyújtófa - gyertyatartó csere
17 az öregasszonynál kisebb cserép lesz
18 a jobb oldali széket kicserélik
19 rendőr mellett a virágot kicserélik
20 a nyomozó mögül a nagy virágot kiviszik
21 a falról a lámpát a függöny mögé rejtik, másikat raknak fel helyette.

Taurusz 2008.11.12. 10:20:18

Ja, de tegyem hozzá gyorsan, hogy első megnézéskor csak kb 5 különbségen akadt meg a szemem...

zsombor 2008.11.12. 10:41:31

ez kibaszott jó.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.12. 13:20:29

Taurusz, tiéd a bicaj, küldd a címet és viszem!

FayeFaye 2008.11.12. 15:21:44

Ez tenyleg zsenialis, de a tfl sem isten, minden ilyen elgondolkodtato reklamra jut 10 masik, amiben csak lassitott felvetelen muatatjak, hogy loccsan szet anyuka agyveleje a szelvedon, vagy az 'if you hit me at 30m/h' kislany hullaja, ami visszamaszik az utra...brrr.

Aggie 2008.11.12. 18:52:18

Mielott a mennybe menesztenenk a Transport for London-t - ami egyebkent nem egy szervezet, hanem a helyi BKV - erdemes tudni, hogy a legtobb brigast a belvarosi buszsoforok utik el (a belvarosban van a legtobb bringas, a bringasav az altalaban a buszsavval azonos, ugyhogy nem nehez osszeakadniuk). A masodik helyen a teherauto soforok vannak, akik arut szallitanak a varos belso reszebe. Mas nem nagyon kozlekedik arrafele autoval, egyreszt mert draga a congestion charge (dugodij) miatt, masreszt meg araszolni a varosban 5km/h-val nem nagyon szeret az ember, harmadreszt 5-8-11 fontert orankent finoman szolva nem gazdasagos parkolni.
Ugyhogy lehet, hogy "lovely" a reklam, meg jopofa, de hol a celcsoport?

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2008.11.12. 19:16:25

nagyon tetszik. Én össz-vissz a medve vs páncélt vettem észre. zseniális. :)

Taurusz 2008.11.13. 10:49:25

Á, én úgy értelmezem, hogy elsőre... (Gondolom így akartad írni.)Úgyhogy a nyereményemet szíves engedelmeddel becserélném egy egy éves addict előfizetésre.
Köszi!

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2008.11.13. 21:11:22

Aggie: t'om, itt lakom en is :)
Mondjuk en - bar nem bicajozom - eleg furcsanak es enyhen szuicidnak tartom hogy pont Londonban nincs bicikliut, viszont le vannak kenyszeritve az utra a bicajosok, mondvan hogy hat megse tekerhetnek a jardan. Neha amikor a belvarosban jarok nezem hogy mit cikaznak a jarmuvek kozt...haaat, batrak az tuti.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.13. 23:40:20

Taurusz
Az egyéves addict előfizetés máris a tiéd, már csak azt kellene tudni, milyen címre postázzam. Ráaádsul megkapod mellé kiadónk másik kiadványát, a "Hogyan írjunk öncélú reklámszóviccet" című hiánypótló művet is. Használd egészséggel.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása