Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mielőtt ezt elolvasnád, jobb ha megnézed a videót, mert különben az egésznek nem lesz semmi értelme. A film lényege ugyanis a figyelemelterelés, és annak demonstrálása, mennyire nyilvánvaló dolgokat képesek vagyunk nem észrevenni, ha valami másra koncentrálunk. A társadalmi célú kampányt ezúttal is a Transport for London szervezetnek köszönhetjük, akinek rövid időn belül ez már a harmadik nagyon szellemes és lényegre törő reklámja, amely a kerékpárosok kiszolgáltatottságára hívja fel a figyelmet. Ügyesen vezetik a nézőt, aki bármennyire figyel is, mindig áldozatul esik ennek a trükknek, hogy aztán a saját kárán okulva lássa be, mennyire könnyű is nem észrevenni valamit, amit nem keresünk, legyen az 21 nem is olyan aprócska tárgy egy nappaliban, vagy egy előttünk csalinkázó biciklis.
Első alkalommal még egy egyszerű, de legalább ennyire elgondolkodtató filmmel lepték meg az autósokat, másodjára pedig egy az addicton is kitárgyalt szintén nagyon ügyesen előadott kosaras jelenettel bombázták meg őket. Ezúttal egy sokkal kifinomultabb és részletgazdagabb filmet forgattak, amivel már majdnem túl messzire kalandoztak a konkrét üzenettől. De nem, mert az áll csak leesik a végén, száj mosolyra húzódik, film működik, üzenet átmegy, a sok szorgos biciklisnek és motorosnak meg legközelebb egy kicsivel talán több esélye lesz majd a túlélésre. Ráadásként, aki mind a 21 különbséget megtalálja, az kap tőlem egy szobabiciklit. Forrás: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.