Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem mindegy, hogy jutsz egy nőbe

Ahogy a legtöbb országban, Belgiumban sem lesz valakiből automatikusan szervdonor.  Ehhez előzetesen regisztrálnia kell, amire viszont nem lehet elégszer felhívni az emberek figyelmét. Ennek a hirdetésnek is ez volt a célja, csak éppen az érzelmi húrok pengetése vagy a jéghideg racionalitás helyett arra a kissé meredek poénra építettek benne, hogy sok férfinak több esélye van arra, hogy egy felajánlott szerve kerül a képen látható hölgybe, és nem az amelyet ő bele szeretne helyezni.

A hirdetést tapintatlannak vagy egyenesen taplónak is lehet titulálni - nekem is majdnem kiesett a kezemből a billentyűzet, amikor először megláttam - de ha egy kicsit higgadtabban közelítjük meg a dolgot, és azt is tekintetbe vesszük, hogy a reklám Belgium legolvasottabb férfimagazinjában jelent meg, ahol a nyálcsorgató olvasóközönség szinte meg sem néz mást, mint az éppen terítékre kerülő friss nyúlhúst, akkor azért árnyaltabb a kép.

Forrás: advertolog

Címkék: humor szex nonprofit elmebaj

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr61769603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panasony 2008.11.15. 11:31:43

Íiiiii, ez kemény. Persze azért röhögtem rajta, mert egy primitív állat vagyok:))

Budabitch 2008.11.15. 11:44:09

Nekem ez nagyon tetszik. Pofátlan, provokatív. Belgiumban szeretnék élni.

Alf (törölt) 2008.11.15. 11:49:52

becoming rich is probably your only chance to get inside her.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.15. 11:52:18

Alf
Az a Szerencsejáték Rt. hirdetése lehetne. Tedd el, hátha egyszer még al tudod nekik adni.

MAti 2008.11.15. 12:22:04

Szvsz jó, profi.
Működik, és annak ellenére kilóg a sorból, hogy megint egy női testtel adna el valamit.

Egy utcai óriásplakáton, vagy egy lakberendezési folyóiratban nem lenne jó - de egy férfimagazinban elhelyezve hibátlan.

Elektro 2008.11.15. 13:04:10

Szia! Kéred a tüdőmet? Vagy a vesémet?

RIO 2008.11.15. 13:26:05

ebben a szép szabad világban annyi mindent hallgatunk agyon és el, hogy ami jó, az szinte szükségszerűen provokatív

manuva 2008.11.15. 14:18:22

becoming her boss is probably your only chance to get inside her..

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.15. 14:31:32

No igen, de férfimagazint nem az a csóró gyerek szok' olvasni

Átokfajzat 2008.11.15. 14:34:51

becoming her pathologist is probably your only chance to get inside her..

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2008.11.15. 14:39:27

cigiző: egy reklámblogon így bedőlni egy imázsnak :D

Sosem felejtem el, amikor láttam vagy nyolc állig meszes melóst körbeülni egy ilyen ezerforintkörüli famentespapíros férfimagazint :) Kossuth a kézben, hogy cigi is legyen :D

FayeFaye 2008.11.15. 14:41:00

Szerintem talalo...itt egy reklam, amit nemreg lattam TV_ben, ami pont az ugyanennek a celkozonseknek szant borotva reklamok egyre nevetsegesebben macho-szexi vonalara epit, egy krumplihamozorol:) :

www.youtube.com/watch?v=znC_bI-djiA
(azt hiszem, meg nem volt)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.11.16. 12:44:31

sztem kurva nagy oltás ez a reklám, én szakadok rajta :DDD
az tuti, h megjegyeztem :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása