Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Reklámzabálók Éjszakája külföldön évek óta hatalmas siker, az egyik legnagyobb eseménye, sőt meg merem kockáztatni ünnepe nem is elsősorban a szakmának, hanem mindenkinek, aki rájött már arra, hogy a reklám nem feltétlenül ördögtől való dolog. Amint azt mi is mindig hangsúlyozzuk, a rossz reklámok tényleg megérdemlik, hogy földbe gyalulják őket, már csak azért is, mert sokan főleg ilyenekkel találkoznak, és ezek alapján ítélik meg a reklám jelenségét. Pedig szerte a világban és mostanában már nálunk is egyre gyakrabban sok ötletes, kreatív, szórakoztató kampány születik, ami megérdemli, hogy figyelmet szenteljünk neki. A Reklámzabálók egy azon kevés helyeknek, ahol az átlagember a nemzetközi reklámtermés legjavával találkozhat, és kiemelheti egy pillanatra a fejét a minden helyzetben tapadó fogsorok, friss gyümölcsből készült joghurtok és a 200 %-os hitelre boldogan mikrohullámú sütőt vásároló mesecsaládok közül.
Amikor bő egy éve az addictot indítottuk, nekünk is valami hasonló volt a szándékunk. Megmutatni, hogy a reklámoknak nem kell feltétlenül ötéves gyerekként kezelniük a fogyasztókat, és akár kaphatunk is valamit azért cserébe, hogy meghallgatjuk, milyen terméket vagy szolgáltatást akarnak nekünk eladni. Így mindenképpen örülünk annak, hogy ez a rendezvény idehaza is nagy sikerrel fut, és idén már nyolcadik alkalommal öntik a reklámfüggők nyakába a nemzetközi reklámtermés legjavát. Ráadásul a banzájt évről-évre nagyobb érdeklődés kíséri, nem csak a fővárosban, hanem mostanra már szerte az országban tartott vetítéseken is.
Érdemes tudni, hogy a rendezvény mögött egy fura francia figura, Jean Marie Boursicot áll. Ő az ötletgazda és főszervező egyben, ő válogatja ki unalmas óráiban a vetítés anyagát, és ő az, aki hihetetlen munkával gyűjtötte össze és gyűjti továbbra is a világ minden pontján keletkező irgalmatlan mennyiségű reklámot. Nem semmi pali ez a Jean Marie, a megszállottak minden pozitív és negatív tulajdonságát megfigyelhetjük rajta. Akit érdekel, az a kretavonline-on olvashat egy közelmúltban készült érdekes interjút vele a reklámzabálásról, a gyűjteményről és a kedvenc reklámairól.
Visszatérve a rendezvényhez, idén is lesz a megszokott felhajtás, dínom-dánom, Redbull-mámorban habzsolt, hajnalig tartó reklámvetítés, de a kevésbé elvetemültebbek kedvéért lesz egy fékezett habzású, szénsavmentes délutáni változat is. Kíváncsi vagyok, ti tervezitek-e, hogy elmentek. Hallottam a környezetben olyan véleményt is, hogy ez egy túllihegett, túlpörgetett dolog, aminek sikere inkább csak az ügyes marketingnek, mint magának a rendezvény élvezeti értékének köszönhető. Sok más ismerősöm viszont már hetekkel a rendezvény előtt izgatottan várja az éjszakát, ahol mindenki szabadon tobzódhat a jó reklámokban. Szavazzatok, hogy kiderüljön, mit gondolnak a rendezvényről az addicton látogatói.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.