Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Itthon alig ismerik a Tylenol fájdalomcsillapítót, a tengerentúlon viszont a Johnson & Johnson márkája az egyik legkedveltebb pirula, amit marékszámra szednek a fájdalom elől menekülők. Nem véletlen, hogy a bevételekből jut extra médiaötletekre is, legutóbb például a JWT örvendeztette meg eggyel a Torontó belvárosában sétálókat. A város főterén egy különleges óriásplakátot helyeztek el, amelyre egy szokványos fejfájós-szenvedős stockfotót tettek. Hogy a férfi fejfájását érzékletesebbé tegyék, a plakát mögé egy hatalmas darukart pakoltak, amiről egy óriási, a házbontásoknál használt fémgömb lógott le, éppen homlokon találva a fejét fogó apukát. Talált, süllyedt.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.