Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Elképesztő, "Mátrixos" reklám a Toshibától

A Toshiba gondolt egy nagyot, és a londoni reklámügynökségével karöltve elhatározta, hogy egy merész reklámszpottal próbálja meg kisuvickolni az utóbbi időben kissé megkopott nimbuszát. Ehhez egy olyan megoldást választottak, amelynek már az elkészítése is komoly kihívás volt, így a film önmagában hordozza a technikai fejlettség, innováció és kreativitás üzenetét, vagyis épp azokat a tulajdonságokat, amelyeket a japán gyártó sugallni akar magáról.

Legújabb reklámjukban valami elképesztő mennyiségű munkával tökélyre fejlesztették az először a Mátrixban használt "bullet time" technikát, amely arra épült, hogy a körkörösen elhelyezett fényképezőgépek sorozatfelvételeit szerkesztették egymás után, amely lehetővé tette, hogy kedvükre játszanak az idővel, miközben tetszőleges irányból járhatták körbe a rendőröket egy forgórúgással leterítő Trinityt. A Toshiba most erre tett rá egy lapáttal, és nem egy, hanem 10 különböző jelenetet rendeztek egy képbe olyan művészi igényességgel és precizitással, amihez fogható kevés akad a reklámfilmek között.

Az általuk csai időszobornak nevezett alkotásba nem lehet nem belefeledkezni, egyszerűen döbbenetes, mennyire átgondolt, megtervezett és kitalált az a látványvilág, amit 60 másodpercben elénk tárnak. A 3 millió fontból, 200 kamera által rögzített 336 órányi anyagból összevágott film láttán nemcsak nekünk, de még a nemzetközi versenytársaknak is tátva maradt a szájuk. Mindenki elismeréssel beszél a londoni Greyről, illetve a két produkciós cégről (The Mill, Hungry Man), akik létrehozták ezt a lélegzetelállító látványvilágot. Édes jó istenem, hol vagyunk mi ettől lehetőségben, vállalkozókedvben és bátroságban! Aki kíváncsi rá, hogy észült a szpot, az itt megnézheti a forgatásról készült werkfilmet. Forrás: advertolog

 

Címkék: látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr37768626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fcuk · http://blog.lfsteam.com 2008.11.18. 10:47:43

Ijj, ez elég kemény!

A Mill nekem csodálatom állandó célpontja évek óta, már a logójukkal kezdve. Remélem nem túl off, de az 'LA & New York Showreel 2008' valami eszméletlen lett:

www.beam.tv/beamreel/themill/file/ccZtpqRnkQ/page/1

Mindig tátva marad a szám tőlük, a kivitelezés minden tekintetében (és ez nem egy fizetett hirdetés volt :)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.18. 10:57:44

van mit nézni rajta rendesen

HDCase 2008.11.18. 11:37:31

uh, vagy hatodszor nézem meg és .. ez kész!

freddo 2008.11.18. 11:57:17

Szerintem ez legfeljebb az utómunka stúdiónak reklám. A Toshiba vonatkozásában (és abszolút minőségében) halál érdektelen.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.18. 12:02:46

freddo
Furcsa ilyet leírni, mert valahogy tőlem is távolabb állnak az ehhez hasonló reklámok, de itt most meg kell védenem a szpotot. Itt maga a film az üzenet: Képesek vagyunk meglepni téged, tudunk újat mutatni a technológiai verseny közepette, ott vagyunk a topon. Ennyit üzen a film, és ennyi épp elég is a Toshibának.

larvatus 2008.11.18. 12:03:53

Hmmm... a bevezetőd után valamivel nagyobb durranásra számítottam, persze nem rossz, meg minden, de 3M font mégiscsak kb. 1 Mrd forint, másrészt 336 órából (=20160 perc!) egy percet összevágni, szóval nem túlzás ez egy kicsit? Tudom, hogy minden összehasonlítás sántít, de most őszintén: a labdás Bravia nem volt sokkal átütőbb? (és talán olcsóbb is???)

freddo 2008.11.18. 13:47:38

RB

Értem én ezt, értettem a Braviánál is, de az valahogy klappolt, ez meg nem. Ízlések és pofonok.

majomka 2008.11.18. 14:21:28

technikailag biztosan irtózatos munka volt sok kukkeres geeknek. Viszont ha nem olvasom a posztot, hogy hogy készült, akkor simán azt hiszem, hogy egyszerű számítógépes meló, mert kövezzetek meg, nekem nem tetszik annyira....

borzalmacska · http://www.ermengrade.freeblog.hu 2008.11.18. 14:25:19

Leginkább lehetőségben.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.18. 14:43:54

majomka
Most azonnal veszek egy álszakállt és megkövezlek! De má' mé' kéne, hogy mindenkinek tetsszen?

majomka 2008.11.18. 15:45:45

rb
....nem lehetne inkább borotváltan? Muhahaha

hupm 2008.11.18. 17:48:14

ja, egy laikusnak bejon a bravia reklam, ennek meg csak a zeneje tetszik. ebbol nem derul ki 'leiras' meg werkfilm nelkul, hogy mitol nagy dobas.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.11.18. 17:59:41

freddóval egyet tudok érteni, de akkor is tetszik :)
www.youtube.com/watch?v=XrXmOMx2vz4 egy kicsit ez jutott eszembe róla.

fostos recska 2008.11.18. 18:41:56

reklámbuzi,
nem lehet valamit csinálni azzal hogy a 2 soros posztcímek esetében ne ragadjanak össze a sorok? olyan kár érte, elcsúfitja

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.18. 19:39:09

Kedves recska (vagy foltos?) az én szememet is szúrja, de eddig nem tudtam meggyógyítani. De majd kérek segítséget szakemberektől.

bioLarzen 2008.11.18. 20:18:47

Szerény laikus véleményem szerint ez egy nagyon profi módon, technikailag 10 pontosan elkészített, de ótvar szar reklám.

Daniel 2008.11.18. 21:17:29

Szerintem itt nem másról van szó, minthogy: erre is képesek vagyunk. Teljesen felesleges volt
ezért ennyi kamerát felhasználni. A The Mill, akik a legnagyobb filmstudióknak dolgoznak, simán össze tudtak volna hozni csak számítógépek használatával egy ilyen spotot, méghozzá fotorealisztikusat. Kevesebb pénzből. Lehet rajta csámcsogni, tényleg szép teljesítmény, az üzenet is lejön, de felesleges parasztvakítás.
(amugymeg az egésznek nincs helszíne. miez az üres szoba...)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.18. 22:29:02

Daniel
Bármilyen furcsa, de épp az az üzenet, hogy a Toshiba képes erre. A legtöbb embert (beleértve engem is) ez már önmagában meglepi, és ha nem is rohan azonnal egy Toshiba laptopért a boltba, a márka megítélése biztosan javulni fog.

striker 2008.11.18. 22:55:56

Én is épp ezen gondolkoztam (na, jó, ez egy kicsit túlzás), szóval nekem is ez jutott eszembe róla. Direkt ilyen home made jellegû ez a szpot. És ez a jó benne. Azokkal a kamerákkal, amiket megvehetsz a boltban, mi ilyet csináltunk... én így értelmeztem. Aztán lehet, csak belemagyarázom...
Nekem egyébként tetszik, hogy nem ilyen hiperelegáns az egész, hanem emberi valahogy. (ellenpélda: Samsung szpotok)

egygrafikus 2008.11.19. 09:55:15

Szeretném látni a storyboardját a filmnek... Meg szivesen ott lettem volna az elsô prezentáción, amikor eladták az ötletet (büdzsével együtt) az ügyfélnek - tanulságos lehet

ccowboy 2008.11.20. 17:00:34

Nem tudom, szerintem fölösleges volt beleölni azt a sokszázmilliót. Annyira szarrá van manipulálva az egész, meg a festék is annyira valószerűtlen, hogy ezt nyugodtan megcsinálhatták volna akár rajzban is, nem látszana a különbség a forgó, irreálisan mozgó szürreális helyzetekben. Az került volna mondjuk ennek az ezredébe. Csak nem lehetne vele mellet verni.

Másrészt meg szvsz szar reklám annyiból, hogy ezután senki sem jegyzi meg a márka nevét. "Tudod, az a forgós reklám! "Ja, az tök jó, mit is reklámozott?" "Nemtom, biztos valami fénykpezőgépet. Vagy sört."

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2008.11.22. 19:25:02

Az még hagyján, de hogy Crystal castles (myspace.com/crystalcastles ) a zene alatta, az plusz aláhágott.
Bonbon, a jobb fajtából.

goebi · http://blog.lfsteam.com 2008.11.22. 21:59:20

Nekem bejön. Első nézésre is megfogott, de nem annyira, mint komment olvasás után a második. Szerintem nagyon jól passzol ahhoz a koncepcióhoz, amit a szlogenben is látni (és amit el szeretnének adni).

buzireklám 2008.11.22. 23:09:22

akkor ezé' ilyen drága a kamera, mert eltartom ezeket is ha +veszem? (mármint a kamerát, nem én), de én

nemevid 2008.11.24. 12:43:49

ahhhh a zenéje crystal castle: nagyon passzol hozzá! (-:

tapas 2008.11.27. 15:16:52

Valószínűleg a toshiba laptopokat pont azoknak akarják eladni, akik a werkfilmet is megnézik a neten. Ugyanúgy, ahogy a Honda zenélő útjánál, itt is a "tényleg megcsináltuk, nem trükk" hozzáállással szeretnének bevágódni az emberibb arcú márkák után vágyakozó fiatalabb célcsoportnál... meg ilyenek. bocs a fogalmazásért

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.11.27. 21:24:20

Ezt ugye sokkal egyszerűbben is el lehetett volna készíteni.
De itt szándékosan jó bonyolultan meg drágán csinálták, hogy jól megmutassák most.
Szóval alapvetően pazarlás, és faszság.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása