Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Toshiba gondolt egy nagyot, és a londoni reklámügynökségével karöltve elhatározta, hogy egy merész reklámszpottal próbálja meg kisuvickolni az utóbbi időben kissé megkopott nimbuszát. Ehhez egy olyan megoldást választottak, amelynek már az elkészítése is komoly kihívás volt, így a film önmagában hordozza a technikai fejlettség, innováció és kreativitás üzenetét, vagyis épp azokat a tulajdonságokat, amelyeket a japán gyártó sugallni akar magáról.
Legújabb reklámjukban valami elképesztő mennyiségű munkával tökélyre fejlesztették az először a Mátrixban használt "bullet time" technikát, amely arra épült, hogy a körkörösen elhelyezett fényképezőgépek sorozatfelvételeit szerkesztették egymás után, amely lehetővé tette, hogy kedvükre játszanak az idővel, miközben tetszőleges irányból járhatták körbe a rendőröket egy forgórúgással leterítő Trinityt. A Toshiba most erre tett rá egy lapáttal, és nem egy, hanem 10 különböző jelenetet rendeztek egy képbe olyan művészi igényességgel és precizitással, amihez fogható kevés akad a reklámfilmek között.
Az általuk csai időszobornak nevezett alkotásba nem lehet nem belefeledkezni, egyszerűen döbbenetes, mennyire átgondolt, megtervezett és kitalált az a látványvilág, amit 60 másodpercben elénk tárnak. A 3 millió fontból, 200 kamera által rögzített 336 órányi anyagból összevágott film láttán nemcsak nekünk, de még a nemzetközi versenytársaknak is tátva maradt a szájuk. Mindenki elismeréssel beszél a londoni Greyről, illetve a két produkciós cégről (The Mill, Hungry Man), akik létrehozták ezt a lélegzetelállító látványvilágot. Édes jó istenem, hol vagyunk mi ettől lehetőségben, vállalkozókedvben és bátroságban! Aki kíváncsi rá, hogy észült a szpot, az itt megnézheti a forgatásról készült werkfilmet. Forrás: advertolog
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.