Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az idei év legbetegebb reklámja

Namost. Ezt a filmet nézve nagyobb zavarban vagyok, mint Gangxta Zoli a Popdarálóban. Hogy is lehet egy ilyen reklám értékelését elkezdeni? Az, hogy a Zune lejátszónak egyre vadabb és elszálltabb kampányai vannak, már nem meglepetés, hiszen a Microsoft részéről ez egyfajta taktika volt. A Zune Arts kampányban úgy próbáltak meg az iPod mögött évszázados lemaradásban lévő brand mögé értékeket pakolni, hogy szabad kezet adtak mind az ügynökségnek, mind pedig a művészeknek, akik sokszor már az érthetetlenség határát súroló, néha viszont egészen zseniális animációkat raktak össze. Ezekből a zune-arts.com oldalon találhat mindenki, amennyit csak akar.

De az a film, amivel most rukkoltak elő, nehezen sorolható be bármiféle kategóriába. Nem tudom, hogy csak nem vették észre, mekkora bődületes ökörséget csinálnak, vagy éppen az volt a cél, hogy bármi áron kreáljanak valamit, amire az emberek felkapják a fejüket. Bármi is legyen a valódi ok, az biztos, hogy a seggéből festéket fosó szakállas emberre még jó sokáig emlékezni fogok. Hogy ez a Zune-nak jó-e, abban már nem lennék olyan biztos. Ha valaki esetleg fel tudja fejteni ennek a reklámnak a szimbolikáját, az a vendégem egy kézcsókra.

Update: Megoldódni látszik a rejtély. Közben kiderítettem, hogy ez egy magát függetlennek valló csapat, a Sibling Rivalry filmje, amelyhez az ő közlésük szerint nincs köze a Microsoftnak. Ez most vagy igaz vagy nem.

Címkék: elmebaj

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr3776881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.19. 10:22:04

A zune egy fos - hol a kézcsókom?

neménvagyok 2008.11.19. 10:25:46

Mér, a kúúl tévé mivel jobb? Ez kell ma a hülyegyerekeknek. Szar, fosás, műmelles celebek, buzulás.

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2008.11.19. 10:26:04

Szerintem ez a Bravia-vonal karikatúrája, és annak nem is rossz!

Illúzió · http://cs2.hu/community/arcade.php? 2008.11.19. 10:27:22

Jaj már kedves blogíró, le vagy maradva. Nem új ötlet.

A Microsoft megint lop.
Ez egy animált flash kis film remake-je, csak ott a művész belesz*rik a ventillátorba. De a slide-ok ugyanez, ugyanígy mutatják...

Ez egy több éves ötlet, csak itt nem f0s, hanem festék repül...

Én valami egyedire számítottam...

Orsi 2008.11.19. 10:28:16

Szülésre akar asszociáltatni szerintem, persze ettől nem kevésbé beteg.

Blogerovac 2008.11.19. 10:33:48

Ha valahol lenne valami halovány utalás a termékre, akkor azt mondom, hogy a meghökkentéssel elérte a célját. De erről az jut eszembe, amikor egyszer az utcán berángattak ilyen próba-reklámnézésre, és nem egy reklámra emlékeztem pontosan a végén, de hogy mit reklámoz, arról fogalmam sem volt. Az ilyen alkotások azért kicsit pénzkidobások a megrendelő részéről.

2008.11.19. 10:36:34

Sztem PR szempontból jó reklám, mert a tizenévesek -márpedig a zuna használói jó része az- ilyet akarnak, lásd gorillás csokireklám: www.youtube.com/watch?v=TnzFRV1LwIo

Ellenben és megvártam volan vele az új windows-t és anank benyomni ezt, mert az új windows tényleg a szarból várat építeni kategória:) (tesztelem a windows7-et és elég meredek, hogy már most, kiadás előtt 1 évvel jobb, mint a vista)

kiskicsicsiga 2008.11.19. 10:36:59

fúúúúúúúj ekkora szőrös hasat...
mindjárt visszajön a reggeli...bláá

Voyager 2008.11.19. 10:37:01

jézus fasza... de mekkora egy szar ez a reklám... szó szerint

nooormális??

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.19. 10:38:08

Hmm, popkultúrális önkritika? Az mp3 korszakában a művészek szarják a zenét, a hallgatóknak meg már szart se ér? Nyilván nem ez. Nem érzem Bravia fricskának sem, viszont felülésre a vizuális trendre, annál inkább. A Zune extrémmé pozícionálja magát, mert muszáj teli torokból üvöltenie. Tetszenek a cuccaik, mégha öncélú harsogások is, bár Zune interfészt még sohasem láttam...

Lacus 2008.11.19. 10:39:06

Ha már testnyílásokról van szó, akkor itt egy másik:
napielet.hu/a_te_napod/post/453/fagyban_megy
Nagyon tehetséges a fickó, pusztán az a gond, hogy ezt csak télen lehet művelni, amikor fagy. Mostanság éppen fagyásra állunk.

pekmester 2008.11.19. 10:39:51

talán a fehér vászon jelképezi a fehér I-podot?

W Joe 2008.11.19. 10:41:07

Ááááááááááá - Hát ez fos, fospumpa. - Áááááááá

De most komolyan, el tudom képzelni, hogy továbbküldik az emberek, de ha valaki ránéz egy zune-ra, akkor ez jut szentúl eszébe róla, és már rögtön a hányingerrel küszködhet.

A következő Windowsnak is hasonlóan szellemesen reklámozza majd a Microsoft? :)

nagyK 2008.11.19. 10:42:29

Ez se nem kreatív, se nem művészi, hanem egyszerűen beteg. Sok ilyen beteggé tesz minket is. Az ilyenek ellen küzdeni kell! Az ilyen f*sok ömlenek ránk mindenhonnan a médiákból! (Igaz leginkább a képi csatornákon keresztül, mert az fogható fel/be a leghamarabb, leghatásosabban) Egyébbként ami megmaradt még bennem, hogy ez a Zune biztos egy nagy rakás sz*r... Eléggé mellélőttek...(ez látszik is a "reklámban" :) )

nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2008.11.19. 10:51:45

a zune az valami lengyel akciójáték?

Sofian 2008.11.19. 11:00:27

nepa..nepa..fospunepa

rockjano 2008.11.19. 11:02:28

Meredek..

Kihozza belôllem a konzervatívot, pedig nagyon dugdosom

Discordian 2008.11.19. 11:02:48

Tündéri, de ezt a reklámot nem a microsoft csinálta. A videó Vimeo-s oldalán a készítők ki is írták, hogy:
"

DISCLAIMER: Microsoft had NO part in making this film. We made this with no money and for fun, so enjoy! "

H Stahl 2008.11.19. 11:04:14

Ez lopás! A Morbidban ezt Dr. Dudor csinálta, csak rá is okádott, a vászonra valamint ráverte ahogy kell.

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2008.11.19. 11:06:59

Andy Warholnak volt egy filmja, az Alvó Ember, amiben egy alvó embert mutattak órákon keresztül. A lényeg, hogy a néző elaludjon rajta és amit álmodik, az lesz a film. Ha megnézed a reklámot és ennek hatására lehányod a monitort, valamint lefotózod a korpuszt és csinálsz belőle egy új reklámot, akkor lesz interaktív az ötlet. Itt jön be a Bravia-fika: nem csupán befogadásra, hanem alkotásra ösztönöz...

play_off 2008.11.19. 11:07:20

A gorillás remek reklám! Ez meg tényleg rossz.
Amellet, hogy gusztustalan, még mondanivalója sincs.

báró Csekonics 2008.11.19. 11:10:03

A Zune-tól besz@rsz...
Esetleg a Zune egyik gyári színét a barnát akarják népszerűsíteni, mert sok maradt a raktárban? :-D

N.Zoli 2008.11.19. 11:18:52

A Pom Pom meseiben is volt egy Festektusszento Hapci Beno, aki muvesz lett. Ezt az arcot hogy hivtak volna? Festekfoso Frocsi Jeno?

Leget a kovetkezo reklamban a Benzinszivo szunyog lesz.

pilaf · http://tompa.blog.hu/ 2008.11.19. 11:25:37

kemény..
azt tudja vki milyen zene megy a reklám alatt?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.19. 11:28:47

N. Zoli
Elképzeltem a fickót a Sajdik rajzával, tökéletes Pom-Pom figura!:)

a_tom 2008.11.19. 11:55:28

A megfejtés:
A termékünk valójában szar, de te azt hiszed ez valami cool dolog és megveszed. Mi a cég részvényesei akiket a te hülyeséged tart el ilyen elhízott fosógépek vagyunk, az emberiség szégyene, de téged ez nem érdekel. Inkább nekünk adod a pénzed minthogy értelmes dologra költenéd.
Ezt mind a képedbe vágjuk, de te ezek ellenére is meg fogod venni a cuccot, és ekkor elmondhatod magadról hogy ugyanolyan trendi idióta vagy mint a többi agymosott körülötted.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.19. 11:59:35

A Sibling Rivalry egy rendezői duó, akik vírusreklámokra specializálódtak. Olyan márkáknak készítettek már kampányokat, mint a Samsung, Teleflora és Paramount. De ez idáig nem merészkedtek olyan messzire, mint most.

A következőket mondták erről a remekműről:
“Az volt a szándékunk, hogy bemutassuk,a művészet butábbik, őrültebb oldalát. Sok művész túlságosan komolyan veszi magát – persze vannak olyanok, akik joggal – de mi egyáltalán nem látjuk magunkat ilyeneknek. És úgy gondoljuk, hogy ez feljogosít minket, hogy egy kicsit rendhagyóbb perspektívából mutassuk meg a dolgokat.”

„Mi inkább a humor rajongói vagyunk, így amikor valami művészit akartunk csinálni az agyunk leblokkolt. Azt gondoltuk, nem tudjuk megcsinálni, nem lehetünk igazi művészek."

„A kaki mindig is nagy hatással volt rám.” – mondta Amy Matsushima, az egyik rendező.(Ez beteg.) „A kihívás ebben a egészben az a kérdés volt, amit állandóan kérdeztünk magunktól: Tudunk-e olyan reklámot csinálni, ami az ürüléket gyönyörűvé és lenyűgözővé varázsolja? Bár a reklámban festéket használtunk, mégis úgy gondoljuk, hogy sikerült elérni a célunkat.”

Nos ennyit sikerült szabadfordításban tolmácsolnom. Kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok. :) Szerintem bolondok. :D

Cha 2008.11.19. 12:07:05


Megszülték a nagy művet... "Jó mulatság, férfi munka volt!"

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.19. 12:11:45

ad-renalin!

az nem tudom, hogy betegek-e, de hogy aljasak (ha még mond ez a szó valakinek valamit), szóval, hogy aljasak, az bizonyos. a cél nem az, hogy saját (létező vagy nem létező betegségükkel kérkedjenek, hanem hogy a nézőt megbetegítsék:-(

ü
bbjnick

beatlejuice 2008.11.19. 12:13:11

ez egyszerüen szar
(a szó nem vicces értelmében)

kbanna 2008.11.19. 12:13:19

Én a kézcsókot a_tom-nak adnám... :)
Egyébként az ocsmányságához képest szépek a "reklám" vizuális megoldásai, így nekem nem is jött le annyira a gusztustalansága, csak az idiótaság. Talán valóban nem is reklám, hanem csak egy "gyakorlat", üdítő kikapcsolódás az elkészítők pihentetésére. (Bár így is eléggé "pihentagyúaknak" tűnnek...)

morten 2008.11.19. 12:32:34

ez iszonyatosan jó...
kiváló képi világ
sok üzenet
dinamikus vágás..
végre valami!
nekem nagyon teccik
az év reklámja nálam!

Rá Dios 2008.11.19. 12:45:38

Maradjunk annyiban, hogy...khmmm...szokatlan :-)

Határozott Szándék (törölt) 2008.11.19. 12:53:39

Mennyivel jobb lett volna ez a reklám, ha egy kis grafikai programmal rásegítenek, és a végén azt látnánk, hogy a bácsi pl. egy Ingres festményt szart a vászonra...

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2008.11.19. 13:13:53

a celuk egyreszet mar elertek, kikerult par blogra:)

human · http://yummie.hu 2008.11.19. 13:29:35

"Közben kiderítettem"

nagy nyomozás lehetett, hiszen ezt írják a vimeo oldalukon (a jobbalsó logóra kattintva rögtön ott van :)

fotelban · http://fotelban.blog.hu/ 2008.11.19. 13:43:09

ezt már nem kellene. mindig van tovább, a kérdés az, hogy ki megy a legmesszebb

bulgakov 2008.11.19. 13:45:33

na, most lenullázom magam, de akkor is: valaki le tudja írni, mitől annyira kibaszott jó a Cadbury gorilla film? nem vitatom, csak mivel én ezredik nézésre sem érzem a katarzist, kicsit hülyének érzem magam, mert látom, hogy az ismert univerzum nagyobbik része meg imádja és könnyes szemmel, térdenállva beszél róla. általában értem amit látok, meg tudom, hogy jó vagy nem (legfeljebb nem tetszik, de értem), viszont ez esetben széttárt lábakkal állok a film előtt. Tényleg nem herótozni akarom, egy szakmai véleményt szeretnék kérni, mitől zseniális, mintha 5 éves gyerek lennék

Köszönöm!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.19. 13:54:21

bulgakov
Mintha ötéves gyerek lennél? Nesze: Menj, és kérdezd meg anyukádat:)

Amúgy a kérdésedre nincs válasz, maguk a készítők sem tudnának erre mit mondani. Össze akarták kötni a Cadburyről kialakult képet valami fani dologgal, és épp egy gorilla jutott az eszükbe. Ez megtetszett a népnek, és máris vitte a víz. Lehetett volna egy Celine Diont zongorázó kecske vagy egy Thrillerre furulyázó viziló, de nem az lett.

nagyK 2008.11.19. 13:55:29

fotelban!

Egyetértek!

Dekatlon 2008.11.19. 14:21:05

Mondták már, hogy ez voltmár a Sztárom a párom című filmben is?

Egy ilyen performanszra mennek el a főszereplők egyszer

2008.11.19. 14:25:39

bulgakov!

Korod? Csak komolyan, mert -erről egyébként volt egy jó konferencia is nemrég pesten- mi nem értjük, mit akarnak a tizenévesek, de hidd el, a 12-14-16 évesek imádják az ilyen reklámokat (miért? passz, tán mert meglepőek) és utálják az olyanokat, mint pl. a snickers robotos hordóvalfocizós, mert azokról lerí, hogy magukat lazának gondoló nem laza felnőttek csinálták... ilyen ez a popszakma:D

bulgakov 2008.11.19. 16:59:03

oks, most már értem, köszönöm ..))

anyám nem értette a kérdést különben, felhívtam, kíváncsi voltam, mit mond, így zajlott le.
- Anyu, szerinted mi a jó abban, hogy egy gorilla semmi mást nem csinál, csak néz és dobol, miközben Phil Collins énekel, és valójában ő is dobol, azt hiszem??
- Fiam, abban semmi, de ugye nem kezdtél el megint gombázni?
- Nem.
- Nem hiszem el, erről még beszélünk.


Szal a titok, hogy 12 évesnek kell lenni. Egyébként nem vitatom, hogy jó és sikeres, csak vhogy - és szégyellem is magam - nem látom benne a tutit, talán pont ez benne a tuti...és semmiképp nem lehúzni akartam, csak gondoltam, hátha vki egyből mondja, hogy ember! Tényleg nem vetted észre hogy...(elmúltál 12 éves?)

Reggelvan 2008.11.19. 18:34:48

Ó, ilyen beleszarósat én is szoktam csinálni, csak akkor egy boldog család van a filmben...
Vagy kiskutya. Vagy ilyesmi.
Ez szerintem kicsit eredetibb.
Bár nem tudok elképzelni az ismert világegyetemben olyan ügyfelet, aki megvenné - és ha mégis így tenne, elég vékonyka célcsoportot érne el vele (az abszurd humorra fogékony, furcsa ízlésű befordult morbid állatokat)(jó ez a zune? lassan vennem kéne valami zeneizét)

code 2008.11.19. 20:02:23

pont erre felé nem kellene menni, márcsak a következő generáció izlés/kultúra fejlődése miatt sem, csak a mai önző embert ez már nem érdekli...

mczm 2008.11.19. 21:10:00

7777777:

hát én még fiatal vagyok (vagy legalábbis annak érzem magam), bár már nem 12-14-16, de ettől függetlenül sem értem azt a reklámot (és a leírt korosztály sem), és szerintem ők se tartják jónak (vagy erre volt valami jó kis statisztika hogy igen?). nade, abban viszont egyetértek hogy a többit azért utálják mert annál szarabb nincs mikor emberek azt hiszik, hogy valami eszetlen laza dolgot csinálnak, és húdemegfogták a fiatalokat. kéne alkalmazni olyat is az ügynökségen, aki ehhez közelebb áll. jade azt nem lehet, mert nincs 20 év tapasztalata.

szánalmas 2008.11.20. 00:19:14

- Mit csinálsz, mARTonka??
- Festem az ördögöt a falra!
- És szarva lesz?
- Nem, festve!

ladislaus 2008.11.21. 13:22:17

ez ugy gusztustalan mint a balmer a mikrofos buzija.

Illúzió · http://cs2.hu/community/arcade.php? 2008.11.21. 14:03:23

Én értem a reklámot, de lopott az ötlet, lásd első hozzászólásom..

SuetiMueti · http://sunbarat.blog.hu 2008.11.27. 15:52:19

ez nem egy új bravia reklám?:))))

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása