Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem könnyű egy ilyen háztetőn forgó-mozgó-villogó vackot elkészíteni, úgy meg pláne nem, hogy abban valami kis ötlet legyen. A legtöbb hirdető ezért inkább megelégszik a logó, esetleg a termék rohadt nagy méretű lámpásításával, és nem is megy ennél tovább. De még ezt is lehet úgy csinálni, hogy ne tűnjön a dolog amatőrnek, hiszen egy logó a város nagy presztízsű és egyben forgalmú pontján azért nem rossz dolog, egy addict feliratot például szívesen nézegetnék mondjuk az alagút fölött.
De ha már egy patinás márka köztérre megy, akkor legyen annyi önbizalma, hogy kinézi az emberekből, hogy ismerik a logóját. Pláne akkor, ha egy olyan évtizedek, ha nem századok óta bevezetett márkáról van szó, mint a Herz, amelynek az Oktogon egyik házának tetején világító hatalmas dobozára InSpirit hívta fel a figyelmemet. Mert hát ki ne ismerné ezt a finom szalámikat és más húsipari termékeket gyártó céget itthon, ahol a "Tej, kenyér, Herz szalámi" mondat a Vámház körút 9. feliratú táblával és a Müszivel karöltve sétált be a feledhetetlen reklámok panoptikumába.
Talán attól félhettek a Herz marketingesei, hogy a járókelők összetévesztik őket nemzetközi autókölcsönző céggel, de még ha ez is volt az ok, akkor is találhattak volna egy kicsivel szellemesebb, kreatívabb megoldást a megkülönböztetésre annál, hogy a logó mellé írták: SZALÁMIK, KOLBÁSZOK. Innen az addict szerkesztőségéből is csak gratulálni tudunk a finom (höhö) és ízléses megoldáshoz.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.