Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Barátod a Radio Café reklámja?

Néhány héttel ezelőtt nagy port vert fel a Szívlapát blogon a Radio Café új print kampánya, amely egy ha akarom mozgalmas, ha akarom keszekusza montázsból állt. A hirdetés talán épp a szokatlansága miatt kapott is rögtön hideget és meleget csőstől. Volt, aki szidta, mint a METRO marketingese a Gazdasági Versenyhivatalt, mondván reklámként nem áll meg ez a montázs, látványvilágban pedig nem nyújt annyit, hogy érdemes legyen a figyelemre, merthogy ez a túlburjánzó montázs-technika már jócskán lecsengőben van. Voltak viszont olyanok is, akik arra mutattak rá, hogy egy a szokásostól eltérő reklámmal kijönni mindenképpen bátorságra vall, és ez a fajta bevállalósság éppen az az üzenet, amit a rádióadó a hallgatók fülébe akar suttogni. 

Na, akik akkor határozott, sőt szélsőséges véleményre ragadtatták magukat, azok most tovább dagaszthatják nyakukon az ereket, merthogy kijött a kampány filmje is, amellyel én eddig ugyan még csak a neten találkoztam, de biztosan játszák vagy játszani fogják majd a tévécsatornák is. Nagy meglepetésre itt sem kell számítani, tulajdonképpen arról van szó, hogy a printeket alkotó elemeket megmozgatták, és egy fél perces animációvá dagasztották. Nekem kicsit olyan érzésem volt, mintha egy tévéműsor főcímét nézném, és szinte vártam, hogy kiíródjon valami fiatalos, áthallásos műsorcím a szpot végén.

Bajban vagyok az értékeléssel, mert mint igazán kreatív reklámot nem tudom befogadni a filmet, de értem, vagy legalábbis érteni vélem az alkotók szándékát, hogy valami életérzést, hangulatot közvetítsenek a reklámanyagok segítségével. Őszintén szólva - bár nagyjából Rádió Café célcsoport vagyok - én nem éreztem különösebben, hogy nekem szólna ez a film, de talán a szűkebb célcsoportnak többet mondanak a montázs darabkái, és örülnek, ha a villódzó képek között számukra ismerős dolgokat fedezhetnek fel, legyen az  Bella Levente, Hajós András borostás feje vagy egy gitárral takart punc,. Nézzétek meg, és véleményezzétek ezt a filmet, hogy végre kiderüljön: Szeretjük-e ezt a kampányt vagy nem.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,9/5)

Címkék: látvány reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr67784088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.24. 10:34:28

Nekem sem volt semmi extra, mint café-hallgató, a szokásos 'fílinget' kaptam ebből a spotból is. Négyes.
Viszont aztz látom, hogy a rádiók mostanában egyre nagyobb számban hirdetnek a tévében - és ezen kicsit csodálkozom. Cafét megértem, mert a Petőfi átalakításával az ő fő versenytársuk lett, de a Juve, Danuvius..??

bulgakov 2008.11.24. 11:22:01

annyira nem rossz. olcsó mámor hazai viszonyok között, csináljunk filmet, ami jól néz ki, de nem kerül többe egy rádiószpotnál. ecce promo.
annyira nem rossz, annyira nem jó, annyira semmilyen, és ez ma már majdnem pozitív.
én akkor is petőfit fogok hallgatni (meg "rise fm"-et balatonon).

hármas. (ki a tököm az a Bella Levente egyébkét? a többit még csakcsak...)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.24. 11:26:18

bulgakov
Megasztáros futottakmég énekes, akiben mindig is ott szunnyadt valahol a mélyben a rádiós őstehetség, ami most egy délutáni felkonf-lekonf műsorvezető formájában tört ki belőle.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.11.24. 11:32:13

de azt legalább szórakoztatóan csinálja
;)

kbanna 2008.11.24. 11:38:32

Nekem bejön, úgyértem símán elviselem, ami nagy szó. Egy halom közérthető, kifejező, mégsem unalmas szimbólum. A rajzfigurák feldobják. Egyedül a fehér galambbal van gondom, az talán már túlzás...Ennyire békeharcos a Café? Vagy így tud varázsolni? (Ez a keménykalapos fickóról ugrik be.) Vagy éppen elszáll belőle a lélek???

kbanna 2008.11.24. 11:41:23

...Úgyértem a reklám az, ami bejön, a többihez totál nem tudok hozzászólni. (A félreértések elkerülése végett...)

bulgakov 2008.11.24. 12:09:33

reklámbuzi
oks, köszi, így már érthető, miért nem vágtam, ki az.
egyébként nagyon szimpatikus, igazi rádióba való arca van .)))

a galambot szerintem a Hajós engedte el amúgy....

marsellus wallas (törölt) 2008.11.24. 16:07:03

gagyi..


inkább danubiusos.....

kb.:S:D

chrss 2008.11.24. 17:23:23

Nekem a kedvencem a gitáron a rosz perspektívájú minta. A szöveg az jó de a minta nem. Pont moziban szúrta ki a szemem egy piszoár feletti reklámhelyen...

Egyébként animálva jobban tetszik, mint printen.

aBc 2008.11.26. 18:47:43

a feher galamb lehet meg a Galamb neven epp ennel az adonal radios musorvezetokent elhiresult Galambos Peter koltoi allegoriaja is am... :)

cyber panka 2008.12.01. 11:55:41

hát nekem nem nagyon tetszik, értem hogy pusztán látvány meg hangulat de ahhoz képest nem érzek benne elég következetes grafikai világot. úgy kusza hogy közben nem művészileg eklektikus hanem értelmezhetetlen. lehet hogy elkapkodták

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása