Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha most én lennék az ORTT, akkor előre figyelmeztetnék mindenkit, hogy itt a nyugalom megzavarására alkalmas képsorok következnek. Erre különösen felhívnám a figyelmét a mélyen vallásos olvasóknak, mert a Björn Borg divetcég reklámfilmjében olyan dolgokat láthat, amiken ha nincs megáldva megbocsátás bölcsességével és a reklámok iránti engedékenységgel, akkor bizony könnyen megbotránkozhat. A svéd Björn Borg brand elsősorban a fiatalokat célozta meg legújabb kampányával, amely a "Love for all" címet viseli. Az alapja egy párkereső szájt, ahol azt ígérik, hogy mindenkinek, korra, nemre és nemi irányultságra való tekintet nélkül segítenek megtalálni az igazit, akkor is, ha csak egyéjszakás kalandra és akkor is, ha házastársra vágyik. A vállalkozás persze túl nagy ahhoz, hogy komolyan lehessen venni, hiszen ez még a kifejezetten erre szakosodott, hosszú évek óta működő honlapoknak sem sokszor sikerül, nemhogy egy frissen beindított, az elejétől a végéig reklámízű miniszájtnak, amit a kezdetben a kutya sem ismer.
Ezt a hiányosságot igyekeztek pótolni azzal, hogy egy olyan filmet forgattak, amellyel garantálható volt, hogy óriási botrányt okoz, és az általa felvert por behozza majd az oldalra a kellő számú látogatót. Tervük bevált, mert még az amúgy szabadszellemű Svédországban is kicsapta a biztosítékot a film, ami nem csoda, hiszen azt láthatjuk benne, hogy egy papnő (vagy női pap?) két papot ad össze egy templomban, akik szerelmüket egy hitvesi csókkal pecsételik meg az oltár előtt. Híjnye - mondja erre a szakember, ez nem egy mindennapi jelenet, pláne nem egy divatmárka filmjében, ahol ugyan megszokhattuk már a provokatív hangnemet, de ilyen szintig azért ritkán merészkednek el nemhogy az ügyfelek, de még a kreatívok is. Kíváncsi vagyok, mit gondoltok róla, de mindenkit kérek, hogy a kulturáltabb énjét vegye elő a kommentekben, nem szeretnék gyalázkodó hangnemű hozzászólásokat gyomlálni. Kösz. via: adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.