Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Tibi: verzum

Feltételezett ügyfél: Tibi

Feltételezett Brief:

Sziasztok! 

Új kampányunk kulcsszava (Amit már a múltkori megbeszélésen is említettem: ELMILKÁSODÁS!

Ami alatt mi itt a cégnél azt értjük, hogy az emberek már elig tudják megkülönböztetni a mi márkánkat a nagyobb nyugati versenytársakétól - ennek egyértelmű oka az új prémium csokik megjelenése, amik (lássuk be) finomabbak meg drágábbak is az eddigieknél. Csakhogy ugye a Brand Soul szerint mink egy emberközeli, bumfordi kis magyar márka vagyunk, nem egy vérprofi multi brand - ennek megfelelően kérnénk javaslatokat valami pontgyűjtős-beküldős cuccra, ami "visszarángatja a Tibit az anyaföldre" ahogy Dr. Kovanek fogalmazott. 

Remélem minden világos - ne spóroljatok az igénytelenséggel, nem akarunk továbbmilkásodni.

Üdv,

Tamara

Az ügynökség feltételezett válasza:

Sziasztok!

Apait-anyait beleadtunk - igazán örömteli munka volt! Aki ezután összekeveri a Tibit a Milkával, az vagy vak, vagy bölcsis :). Bár azt hiszem, a végeredmény önmagáért beszél, leírom, hogy mi a lényeg:

1. Koncept: megelégedhettünk volna azzal, hogy készítünk valami gázosat - de mi továbbléptünk, és lekoppintottunk valami gázosat! Az MKB idei "bolygós" irányát gyógyítgattuk tovább - természetesen az általatok kitűzött irányban.

2. Nevek: a hely neve Tibiverzum lett :). A fogyasztók Tibitronokat fognak gyűjteni :D. Esetleg Tibiótáknak is nevezhetnénk őket, bár állítólag van egy ilyen nevű DJ, még nyomozunk az ügyben. 

3. Betűtípusok: minden szöveg más színnel van, naná :) Gondolkodtunk francia meg más vicces karakterekben, de aztán úgy éreztük, túlságosan kilógna a lóláb - így is páran felvetették, hogy nem megyünk-e el túl parodisztikus irányba.

4. Képek: ügyeltünk a maximális kavalkádra - űrhajós (ez minden gagyi reklámba kell, ahogy Dezső mondta - ez volt az alap), hajóra zuhanó bolygók (hajóút lehetne a főnyeremény is, de talán még viccesebb, ha ennek sincs semmi köze semmihez)... Ja és természetesen nem véletlen, hogy a bolygók is teljesen össze-vissza vannak, sokat kellett sakkozni, hogy az egész ennyire "magától értetődően kaotikus " legyen (esetleg a promó része lehet, hogy aki egységes rendezőelvet talál ki mindegyikre, az nyerhet egy Tibikókát vagy egy fél éves fogyasztását fedező Tibérletet). 

5. Szöveg: tulajdonképpen már csak össze kellett dobálni a fentiekből adódó elemeket, de azért Dezső még bele tudott csempészni pár extrát ebbe is: például az egyhetes tartós éghajlatváltozást... de tényleg :D

Ha bármi kérdés van, valami túl profi lett, visítsatok :)

Szió,

Feri

Címkék: blog kaja promóció hungarikum univerzum tibi brief verzum tibitron

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr36789550

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2017.09.22. 05:28:40

Buy Rolex Watches - Discount Luxury Watches

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hungrysignal 2008.11.28. 12:19:39

tibi, mint márkanév - kis "t"

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.11.28. 12:24:58

hu.wikisource.org/wiki/A_magyar_helyesírás_szabályai/A_tulajdonnevek_írása#A_m.C3.A1rkanevek

valamint a tibiverzum oldalon is látok nagy kezdőbetűs "Tibi"-t. De szerintem nem ez a lényeg itt.

cyber panka 2008.11.28. 12:44:17

kedves reklámbuzi.

azthiszem az utolsó mondattal engem örökre megvettél :DDD
a "bármi van sikíts/visíts..." az nálam ott van mint a "jónagyot kiáltok" használata a jónapot helyett.

Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.11.28. 12:59:58

Jesszum Pepi! Nem találkoztam még ezzel. Nagyon gagyi...

chek · http://www.designpirates.hu 2008.11.28. 13:24:53

Azért nagyok mert be merték vállalni a comic sanst.
Ezt pedig elviszi a kék glow: www.tibiverzum.hu/

marsellus wallas (törölt) 2008.11.28. 13:55:00

ez g*cijó.....
(mármitn a brief rovat..., a reklám...@{ł€ł}˙`)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.11.28. 15:22:18

panka
Iszom dícsérő szavaidat, de ez chimie rovata, így ez elismerés őt illeti.

EdBoyWW · http://edboyww.blog.hu 2008.11.28. 15:34:15

Beszt!
"1. Koncept: megelégedhettünk volna azzal, hogy készítünk valami gázosat - de mi továbbléptünk, és lekoppintottunk valami gázosat!"
\o/

Volume 2008.11.28. 20:49:26

EdBoy
Ez a mondat nekem is tetszett, nagyon jól összefoglalja a hazi mutyiügynökségek hozzáállását.

river tam 2008.11.29. 01:16:23

No power in the Tibiverse can stop me.

Nóra 2008.12.01. 14:06:11

Zseniális a post hangvétele, mint mindig!

TH 2008.12.01. 17:04:44

Hát a tibicsoki.hu és a tibiverzum.hu jól illeszkedik a reklámhoz. Ez valami elképesztő...vajon miért teszik ezt?

Jánoska 2009.06.18. 10:43:37

Csak hozzátenném, hogy a www.heineken.hu se fantáziadúsabb :)
Egy copypaste-et megérdemelne.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása