Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Képes lennél megenni a legjobb barátodat?

A Swedish Fish egy teljesen hétköznapi, zselés édesség. Olyan, amit bármelyik magyar édességgyártó is készíthetne, ha egy pillanatra ki tudna tekinteni a gumimaci-szaloncukor koordinátarendszerből. Egy cseresznyés ízű, hal alakú gumicukorról van szó, amihez nekem még nem volt szerencsém, de állítólag nagyon finom. A svéd és 1960 óta már az amerikai gyerekek is rá vannak cuppanva. Olyannyira a mindennapok részét képezi ez az édesség, mint nálunk a Túró Rudi, így nem csoda, hogy az évtizedek során egy bensőséges viszony alakult ki a furcsa halak és fogyasztóik között, a termék mondhatni a barátjukká vált. Ebből az insight-ból merítették a kapmány alapötletét a JWT kreatívjai, akik a reklámokat az "Egy barát, akit megehetsz" sorra húzták fel. Ettől a gondolattól már csak egy ugrás volt a teljes őrület, amelynek eredményeképpen áprilisban megszülettek az első hajmeresztő print ötletek. Az osztott sajtóhirdetések egyik oldalán olyan barátokat mutattak, akiket nem szívesen eszik meg az ember. Volt itt nyulas gofri, kiscsibés fagyi, teddy-mackós toast és Götz-babafejes szendvics is, míg a másikon egy beleharapásra ingerlő halacska fickándozott.

Eddig kellett várni, amíg a kampányhoz tartozó filmek is elkészültek, hogy megérte-e, azt döntse el mindenki maga. Az egyikben az Életben maradtak című film kulcsjelenetét idézik fel. Itt ugyebár a lezuhant repülőgép utasai úgy maradtak életben, hogy halott társaikat ették meg nem minden lelkiismeretfurdalás nélkül, hiszen egy barátot mégiscsak rossz szájízzel eszik meg az ember. Kivéve persze, ha a Swedish Fish-ről van szó, ami egy olyan barát, akit nyugodtan bekaphatsz. Őrült beszéd, de van benne rendszer, bár ha a teljesen agyament, macskás szendvicses filmet nézi az ember, még ez a kijelentés sem áll meg teljesen. A legjobb akkor is az a hang, ahogy a narrátor a rossz megoldásoknál közli, hogy Nej, a jóknál meg, hogy Ja! Aki a filmek mellé szeretné megkóstolni a svéd halat, az írjon petíciót az Ikeának, hogy Angliához hasonlóan nálunk is vezessék be a shopban ezt az édességet. Ja!

 
 

Címkék: humor kaja morbid elmebaj

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr39798749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buzuki 2008.12.02. 12:30:52

Ez elég eszement cucc, de üt. Nej?

swedish fish 2008.12.02. 13:23:58

A Swedish Fish az egyike a legismertebb és legelterjedtebb édességeknek az USA-ban. Nagyon érdekes gyümölcsös fogkrém íze van, de azért finom. Én szeretem.

a_tom 2008.12.02. 13:59:05

Nincs idegölő zene, ordító szöveghadarócsaj/pasas, trendi műanyagemberek, életérzés-faszságok, viszont egyszerű, érthető, vicces. Még akár ki is próbálnám a terméket.

Mr_Wolf 2008.12.02. 15:36:35

Az olaszok vajon értik a macskás filmet?

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2008.12.02. 15:44:21

Lehet, én leszek itt a vérköcsög, de scamet kiáltok. Ez egy cukor, amit gyerekek kajálnak (főleg). Egy gyerek nem valószínű, hogy megérti a kiskedvenc és a gumicukor közötti asszociáció alapját, az pedig tuti, hogy nem látta az Életben maradtak című filmet.

Egyébként jó. De sajnos csak egy reklámversenyre.

tygger 2008.12.02. 15:45:46

ha scam, ha nem scam, kurva jó. egyszerű, retró, nagyon ott van.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.12.02. 16:03:19

Wolf
Ott kutyával ment, amit belinkeltem az a koreai verzió.

nemkellnemzetivagta 2008.12.02. 19:45:38

eszembe jutott erről egy klasszik:
www.youtube.com/watch?v=Cz0S9749CXc

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.03. 13:21:23

Én a kedvencemet nem élve eszem majd meg: jó kis pecsenye sül majd belőle. Amúgy a macskának olyan íze van, mint a nyúlnak, finom - de nekem tengerimalacom van. ;)

gojszi 2008.12.03. 13:52:26

Igaz, nem egy jófajta, hazai, flekkes-aprós cuccról van szó (azt legalább el tudnám engedni a fülem mellett), engem mégis baromira irritálnak idegesítő zene és hadarás nélkül is. Perszeee...ha már kóstoltam volna, biztosan másképp látnám mindkettőt. De most utálom.
A printek sokkal inkább.

halacska 2008.12.07. 12:31:12

Pont tegnap voltunk az IKEA-ban,ahol a fantasztikus húsgolyók mellett található ez a típusú gumicukor is. Malaco-Swedish fish(the original)-300grammos csomag 590 Ft.
Amúgy a piros halnak először egészen olyan íze van,mint a Technocol ragasztó szaga. Egy idő után viszont eteti magát.

gojszi 2008.12.31. 00:59:33

Ma én is vettem egy csomaggal. Nem fogok rászokni, nem rossz, de nekem túl édes. Benyomtam most egy pirosat, és megnéztem újra a filmeket, nem lett jobb a helyzet. Csak a printek, méginkább.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása