Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Kés, villa, Samsung, gyerek kezébe nem való

Néhány hónapja futott először a Samsung kampánya, amelyről akkor lemaradtunk. Ezt megtudva a Samsung marketingesei azonnal intézkedtek, és újra adásba tették a filmet, hogy az addicton jól kitárgyalhassuk. Mindenki ismeri azt az érzést, amikor anyu előveszi a szekrényből a kis dobozkát, amiben a gyerekkorunkból őrzött cuccokat rejtegeti. Levágott kis aranyhajtincsek, kötött bébisapkák, első cumi vagy első fog, esetleg egy pár apró zokni vagy kiscipő. Rájuk nézve hihetetlennek tűnik, hogy ezek egyszer jók voltak ránk.

Erre az insight-ra épített a kreatív csapat, amikor a Samsung okostelefonjához készítettek szpotot. A reklámgondolat egyszerű: Ha egyszer a kezedbe veszel egy Samsung u800-ast, utána minden mást gyerekesnek fogsz majd tartani. Nem egetrengetően új gondolat, de a hazai reklámvalóságban már annak is örülni kell, ha egy filmnek van füle is meg farka is, és érezni, mit is akart elmondani a hirdető. A film főhőse (aki sajnos megint egy elhasznált arc lett, akit ezernyi reklámban láthattunk már, legutóbb egy kapualjban várta Omniával az útfelbontások között bicikliző barátnőjét) reggel arra ébred, hogy minden, ami körülveszi a lakásban olyan, mintha egy gyereké lenne.

Mintha egy nap alatt gyerekből felnőtté vált volna, és a cipőjétől a zoknijáig, az ágyától a biciklijéig kinőtte volna a dolgait. Alapvetően együtt van a film, a példák sem rosszak, és ha nem is váltja meg a világot a szpot, az átlagosnál azért lényegesen jobb. Sajnos a kampányhoz tartozó szájtról már korántsem lehet ilyen pozitívan nyilatkozni, nekem kicsit összecsapottnak, átgondolatlannak tűnik, tele viccesnek szánt szövegekkel. A filmet mellesleg Nyitrai Marci rendezte, a zenét pedig Szűcs Krisztián vs. The unbending trees szerezte hozzá. Ha teszik dicsérjétek, ha nem tetszik, üssétek. A szavazógomb a ti kezetekben van.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (3,5/5)

Címkék: telekom reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr28800078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buzuki 2008.12.03. 11:09:31

Nem különleges, de ügyes, korrekt munka. Nálam egy négyesre jó.

Cédrus 2008.12.03. 11:23:37

Nek ez olyan langyi. Nem rossz, de inkább átlagos, mint átlag feletti. Ebből az alapötletből sokkal viccesebb dolgokat is ki lehetett volna hozni, minthogy egyesével végigmutogatja a cuccait.

cyber panka 2008.12.03. 11:57:37

sztem nincs baj a sráccal, én is elhasználnám :)
bár a kis bugyikás jelenet elég forró...

rb

ezt ismered?
www.myspace.com/knowthesigns#
responsible drinking kampányok közül ez nem is rossz

gábor 2008.12.03. 11:59:12

soha nem vennék ilyen telefont, de a film szerintem ötletes és kifejezetten szépen van megcsinálva. Fények, színek, vágás... Rendben van.

marsellus wallas (törölt) 2008.12.03. 12:02:01

ha nem samsungot reklámozna...akkor télleg jó lenne..:S:D

bulgakov 2008.12.03. 12:04:18

Panka, te komoly kapcsolatban élsz, hogy mondhatsz ilyet már!?:))

a film nem rossz különben, de valóban lehetett volna vagy plasztikusabb, vagy még őrültebb, a hangulata kicsit neutrális, pedig nagyon jó az ötlet, egyébként nekem bejön így is. egy négyest megérdemel.

bulgakov 2008.12.03. 12:06:23

ja, de hogy miért (tudom, ügyfél) kell az egész filmet hazavágni egy ennyire szar promóciós résszel...mint minden esetben itthon. mennyivel elegánsabb lett volna azt minimalizálni (kihagyni nyilván nem lehet, partra vetné magát az ügyfél azonnal)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.12.03. 12:09:54

Panka
Igen néztem, tényleg jó kampány, de ehhez egy nagyobb lélegzetvétel kellene.

A bugyi meg úgy jó, ha forró.

majomka 2008.12.03. 13:20:29

Szerintemmeg a zene a legjobb. Igen, igen, buta vagyok és gáz is és ami a legrosszabb, okostojás, de én először azt hittem, hogy ott vannak a fiú kinőtt cuccai és a telefon is olyan picike, mintha a gyerekkori cuccai egyike lenne:( Aztán rájöttem hogy nem, de de de akkorse...

majomka 2008.12.03. 13:22:50

mondjuk az igaz, hogy jók a fények, jók a vágások, és magyar iszonylatban elmegy.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.03. 13:24:01

hármas. számomra érthetetlen ez a reklám, de aranyos, ezért.

Reggelvan 2008.12.03. 14:04:59

majomka:
a "magyar iszonylat" az eddigi legjobb kifejezés, amit hallottam a szakmára.
Köszi.
(Nem baj, ha eztán használom én is?)

majomka 2008.12.03. 14:08:49

reggelvan
ezt most te gúnyosan mondod-e?

Reggelvan 2008.12.03. 14:20:58

Nem, a "magyar iszonylatban elmegy" szerintem tökéletesen kifejezi azt, hogy szerencsésebb országokban ez lenne az alap, de nálunk már annak is örülni kell, hogy nem ótvar borzasztó, és csírákban kreatív ötletet is tartalmaz.
Örülnék, ha gyúnyolódhatnék, de sajnos nem. Ez egy nagyon precíz elütés volt tőled.

majomka 2008.12.03. 14:48:55

vehhehehe, nem elütés volt. De nem is eredeti ötlet, van egy ilyen, hogy jószomszédi iszony, abból jött. (most azért kidüllesztettem a mellem és hátracsaptam a hajam).

striker 2008.12.03. 15:12:32

Nekem egy kicsit ilyen kilencvenes évek vége feeling. Mind a színei, mind a (kicsit jaj) vakuzós vágás, mind pedig a zene miatt. Van benne ötlet, ami valóban dramatizálható, ám nekem az a "kinôtted a régi életedet..." sor nem klappol 100%-ban. Ugye a sztori az a felnôttéválásról szól... azaz ha már rájöttél, hogy felnôttél, akkor válassz egy felnôtteknek való telefont.
És nálam azért jár a pont, mert nem azzal akarja eladni a mobilt, hogy mit tud a készülék, hanem egy érzelmesebb, emberibb hangon mesél a fogyasztóban esetleg végbemenô felismerésrôl. Na, ezután a mondat után lôjetek le.
Szóval a kivitelezés miatt 4-es.

striker 2008.12.03. 15:17:35

vakuzós vágás visszavonva. azt a termékhez készített weboldalon láttam talán (persze most ott sincsen)...vagy egy showreelen...

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2008.12.03. 16:14:38

Azt hittem ez adaptáció. Egyszerűnek és letisztultnak tűnt ahhoz, hogy magyar legyen. Na meg a zene is egészen jó. :)

kbanna 2008.12.04. 12:35:21

Nagyon átlagosnak tűnik, semmi ütőset nem találok benne, "aranyosnak" sem mondanám... Vagy nagyon elcsépeltté válik a túlmagyarázással, vagy hiányzik még belőle valami, ami érthetővé tenné a filmecskét is (nemcsak a reklámcélú közlendőt), vagy hiányzik valami poén. Vagy a sráccal van bajom? Mert valahogy nem ad hozzá semmit, és unottnak tűnik? Tudom, hogy az ügyfél imádja a túlmagyarázást, de ezt itt nehezen tudnám jónak, vagy átlag felettinek értékelni. Nálam átlagon aluli, kifejezetten az az érzésem, hogy "már ki kellett volna nőnünk az ilyen reklámokat".

kbanna 2008.12.04. 12:42:19

Ráadásul a sok túl kicsi holmi között a telefonról is az jön be, hogy a "kinőtt dolgok" kategóriája...
Mittomén, talán ha a kezébe veszi a telefont, és attól egyből felnőtt lesz (nincs ruhaprobléma, vagy tudomisén) akkor érteném, így csak a szöveg érteti meg az üzenetet, a képsorok ebben egyáltalán nem segítenek, sőt, mondom: nekem az ellenkezőjét üzenik.

majomka 2008.12.04. 16:08:37

De ugye?! Nemcsakénvagyokahülyeeee:))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.12.04. 16:41:01

kbanna
A régi telefonja túl kicsi, mert a Samsung mellett az is gyerekjátéknak tűnik már. Nekem ez lejön.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása