Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha a filmekben valami tragédia történik a Földön, az 99%, hogy csak New Yorkot és 98%, hogy New Yorkot is érinti. Pusztította már a várost földrengés, meteor, Godzilla, King-Kong, tűzeső, tél, atomcsapás, földönkívüli támadás, legújabban pedig Zalatnay Cini koncertkörútját nyögi a city. Nem csoda, ha a mumbai Ogilvynek is épp a Nagy Alma jutott az eszébe, amikor a klímakatasztrófa következményeire akarta felhívni a figyelmet.
A HSBC bank megbízásából készült ambienthez egy medencét használtak, amelynek a fenekére egy New Yorkról készített légifelvételt ragasztottak. A medence aztán a feltöltés után olyan hatást keltett, mintha a benne úszkáló mumbaiak - akiknek mellesleg most kisebb bajuk is nagyobb a klímaválságnál - a vízzel elárasztott város felett lubickoltak volna. Innen fentről baromi jól néz ki a cucc, de kissé szkeptikus vagyok azt illetően, hogy a medence partján állva is ilyen lélegzetelállító látványt nyújt-e a reklám. De ez már -maradva a Big Apple megnevezésnél - csak kukacoskodás. Forrás: Josh Spear
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.