Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Remélem senki nem érti félre, ha azt írom, hogy az Amnesty International-nek "hálás" dolog reklámot készíteni. Nem azért, mert olyan vidám dolog a lábbal tiport emberi jogok érvényesítésén dolgozni, hanem mert - amellett, hogy egy ilyen kampány hasznos a társadalom számára, így a készítő valóban azt érezheti, hogy a munkája fontos - sokkal könnyebb érzelmi reakciókat kiváltani az emberekből.
Erre a legújabb példát a frankfurti Leo Burnett szolgáltatta, akik a halálbüntetés és azon belül is az akasztás ellen kampányoltak. Szaddam kivégzésekor nagy nyilvánosságot kapott ez a mára már középkorinak számító kivégzési mód, amelynek a statisztikák szerint világszerte még mindig sokan esnek áldozatul. Hogy a kivégzésekre felhívják a figyelmet, a Frankfurt főutcáját szegélyező lámpaoszlopokra kötelet akasztottak fel, ami végül egészen kísérteties látványt nyújtott. Nem csoda, hogy a szorgos frankfurtiak félelemmel vegyes kíváncsisággal nézegették az installációt, amely egy molinó segítségével igyekezett az embereket egy miniszájtra terelgetni, amelyen egy online petíció aláírására buzdították őket.
Az akcióról beszámoltak a helyi lapok és tévék, az egész kampány hihetetlenül sikeres lett. Ettől függetlenül azért nem feltétlenül szerettem volna akkor a gyerekemmel arrafelé sétálni, hogy elmagyarázzam, miért is lógnak ott a kötelek. Nem egy ÖRT-barát megoldás ez, bár az biztos, hogy sok esetben a sokkolás az egyetlen megoldása arra, hogy kimozdítsa az embereket a nihilből. Forrás: directdaily
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.