Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nemcsak Kovács Lajossal lehet Cillitet reklámozni

Szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy  a készítők nevében elnézést kérjek az ország minden tisztességes és becsületes, Cillit Bang-et még az életben nem látott Kovács Lajosától, akiknek nevét hónapokon keresztül gyalázták sárba a Cillit Bang reklámok, egy életve elvéve minden édesanya amúgy sem túl sok kedvét attól, hogy a Kovács vezetéknév mellé a Lajost válassza születetendő gyermekének. A Cillit reklámok tenyérbe mászó mosolyú Kovács Lajosa mellett elhomályosult a szövetszálak között mászkáló művésznő, a pécsi (vagy szegedi?) tízemeletes erkélyére akasztott, helikopterrel a násznép fölé lógatott lepedő, Fresenius Gabriella, de még a vérfagyasztóan édes Tomi Róka is.

Pedig a Cillit Bang terméket nemcsak ilyen küszöb alá gyalázó módon lehet reklámozni, hanem ésszel is. Úgy, hogy legyen benne ötlet, amely láttán az ember csak csettinteni tud. Mert ki a fenének jutott volna az eszébe, hogy egy pénzérme is lehet reklámhordozó? Na jó, mindjárt kideríti nekem valaki, hogy már százaknak, nekem, az újszülöttnek azonban új ez az ötlet, és ha megvettek is érte, tetszik. A Lajos-féle reklámok egyik alapmotívuma a Cillitbe mártott pénzérme volt, amelyet újjá, fényessé és csillogóvá változtatott a cucc.

Ilyen érmékkel pakolták tele a pénztárakat, hogy amikor a vásárlók megkapják a visszajárót, nagyot nézzenek a tenyerükbe pakolt félig mocskos, félig patyolattiszta érméken, melyeknek egyik oldalán egy kis matrica fityegett, on the spot átadva a reklámüzenetet a gyanútlan embereknek. Ha ennél többre vagytok kíváncsiak, a képre kattintva még több képet találtok a pénztárakról és a halálravált arcú vásárlókról!Nekem nagyon bejön ez a módszer, mindjárt megyek is, és csinálok magamnak egy ilyen kettéosztott húszforintost.

Címkék: ambient pos

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr46812099

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Volume 2008.12.09. 19:48:20

Nekem ez nagyon bejön. Kérdéses, hogy itthon megvalósítható lenne-e. Azt hiszem szabályokba ütközne, mert a pénzérmék az állam tulajdonát képezik, ezért nem lehet őket reklámcélra felhasználni.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.12.09. 21:12:34

cute :) látom fáj, hogy nem Lajos polírozta az érméket ;o)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.10. 00:54:30

Nu, igen, lehetne mellé egy kis film is, ahogy felezi a centeket gumikesztyűben mártogatva.

Vicktor · http://vicktorsmith.blog.hu 2008.12.10. 11:44:36

Mondjuk pénzmosós reklám volt már. Vagy az topshop? Vagy lehet hogy csak álmodtam...?
Amúgy a post elején előkerülő Szegedi esküvős reklám... Mondjuk a reklámot nem részletezném, de belőlem mint Szegediből előjön a hogy a Szent István Téri víztoronyhoz kötött terítő helikopterrel való lebegtetése eleve egy abszurd ötlet, de hogy méretarányokat ennyire elcsesszék... igen engem ilyen dolgok is zavarnak. Át lehetett volna számítógéppel méretezni azt a terítőt és helikoptert.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása