Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kíváncsi vagy az új Sony Bravia reklámra?

Az utóbbi években a Sony elérte, hogy az újabb és újabb reklámjai körül akkora a hype, hogy már magát a forgatást is óriási érdeklődés övezi. Sokak szerint a szpotok eredetisége az idő múlásával egyre halványodik, és az első, pattogó labdás darabot követő festékrobbantás, majd a gyurmanyulak invázója, végül pedig a habtengerben bámészkodó járókelők egyre kevésbé késztetik szájtátásra a nézőket. Az érdeklődés azért megmaradt, és amint kiröppentek az első hírek arról, mi is lesz a következő darab, mindenki rámozdult a témára, így mi sem maradhattunk ki az újabb őrületből. Aki olvassa Dabitch, egy svéd bloggernő (vagy bloggerina?) blogját az már találkozhatott a forgatásról szóló élménybeszámolóval, ugyanis a Sony egy jó ideje már azt a taktikát követi, hogy az újságírók mellett az elismertebb reklámblogok szerkesztőit is a helyszínre utaztatja (nem, én nem kaptam meghívót).

Ebből a beszámolóból kiderült, hogy az új reklámmal a Sony legújabb és legmodernebb tévécsaládját hirdetik, amely az eddigi legtökéletesebb módon adja majd vissza a mozgás élményét. Ezt a gyönyörű marketingbullshitet a Fallon kreatívjai azúttal úgy próbálták meg becsomagolni, hogy a legmodernebb eszköz ellentéteként felépítették az egyik legősibb, zoetrópnak vagy zootrópnak hívott eszköz hatalmas, modern változatát. A zootróp eredetileg furcsa, cilinderszerű szerkezet az oldalán lyukakkal, amely forogva 13 állóképből kelti a nézőben a mozgókép illúzióját. A Sony Drome-ra kersztelt monstrumot Torinóban, illetve egy vele szomszédos olasz kisváros főterén húzták fel. A mozgóképen Kakát, a az AC Milan brazil futballistenét láthatjuk (gondolom, hogy örültek a szurkolók, hogy az ősellenség Torinóban forgat), amint egy kicsit dekázik, amjd elrúgja a labdát, ami visszaszáll hozzá.

 

Az ötlet nagyon jó, elgondolkodtatja az embert a technikai fejlődés gyorsaságán, és ott a helyszínen a látvány is fantasztikus lehetett. Azzal kapcsolatban azonban, hogy ez majd képernyőn keresztül is átjön, erősebb kételyeim vannak, mint a CIB marketingesének, amikor az art director arról akarta meggyőzni, hogy az óriásplakátra pakolt macska anélkül is "óriásinak" fog látszani, hogy valamit mellétennének viszonyítási alapul. Nézzétek meg a képeket és a helyszínen készült videofelvételt is, kíváncsi vagyok, ti mit gondoltok erről? Forrás: adland

Címkék: látvány köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr54813411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lchef (törölt) · http://kajaltunk.blog.hu 2008.12.10. 08:37:41

Lehet, hogy behánytam volna ahogy nézem ez a forgó valamit.

sas · http://www.tamassasvari.com 2008.12.10. 08:39:25

kimaradt a listabol az utolso a dominos..
egyebkent nagyon jo otlet volt eddig mind.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.10. 08:52:35

helyszínen készült videóD? ;)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.12.10. 09:13:03

A dominós és a piramisokról leguruló cérnaszálak ha jól tudom nem Fallonos nagy kampányok voltak, hanem kisebb helyi fejlesztések.

Cigiző
Márhogy én készítettem volna? Mekkora mázlista lennék!

striker 2008.12.10. 10:19:36

Valamelyik nap láttam a jutyúbban egy régi Sony reklámfilmet. Olyan, mintha a mostani nagy Fallonos kampányok elôdei lennének. Zeneileg semmiképp nincsenek a topon, szóval hangot le, saját zenét be... :)

www.youtube.com/watch?v=NWpA8WyJdPs

striker 2008.12.10. 10:23:15

Bocs. Itt a második. Az lemaradt. DE mondjuk ez már a like no other - csak a zene...hát nem is tudom :)

www.youtube.com/watch?v=s6UfiPQe92U&feature=related

cyber panka 2008.12.10. 12:34:15

striker, ezek nagyon jók de sztem nem Bravia kampányok

striker 2008.12.10. 20:20:04

Ja, nem. Csak azt akartam mondani, hogy a Sony, mint márka már régebben is érdekes módon demonstrálta, mire képesek a termékei. Legalábbis én látok némi összefüggést a reklámjai között. Vagy posztracionálok.:)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása