Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utóbbi években a Sony elérte, hogy az újabb és újabb reklámjai körül akkora a hype, hogy már magát a forgatást is óriási érdeklődés övezi. Sokak szerint a szpotok eredetisége az idő múlásával egyre halványodik, és az első, pattogó labdás darabot követő festékrobbantás, majd a gyurmanyulak invázója, végül pedig a habtengerben bámészkodó járókelők egyre kevésbé késztetik szájtátásra a nézőket. Az érdeklődés azért megmaradt, és amint kiröppentek az első hírek arról, mi is lesz a következő darab, mindenki rámozdult a témára, így mi sem maradhattunk ki az újabb őrületből. Aki olvassa Dabitch, egy svéd bloggernő (vagy bloggerina?) blogját az már találkozhatott a forgatásról szóló élménybeszámolóval, ugyanis a Sony egy jó ideje már azt a taktikát követi, hogy az újságírók mellett az elismertebb reklámblogok szerkesztőit is a helyszínre utaztatja (nem, én nem kaptam meghívót).
Ebből a beszámolóból kiderült, hogy az új reklámmal a Sony legújabb és legmodernebb tévécsaládját hirdetik, amely az eddigi legtökéletesebb módon adja majd vissza a mozgás élményét. Ezt a gyönyörű marketingbullshitet a Fallon kreatívjai azúttal úgy próbálták meg becsomagolni, hogy a legmodernebb eszköz ellentéteként felépítették az egyik legősibb, zoetrópnak vagy zootrópnak hívott eszköz hatalmas, modern változatát. A zootróp eredetileg furcsa, cilinderszerű szerkezet az oldalán lyukakkal, amely forogva 13 állóképből kelti a nézőben a mozgókép illúzióját. A Sony Drome-ra kersztelt monstrumot Torinóban, illetve egy vele szomszédos olasz kisváros főterén húzták fel. A mozgóképen Kakát, a az AC Milan brazil futballistenét láthatjuk (gondolom, hogy örültek a szurkolók, hogy az ősellenség Torinóban forgat), amint egy kicsit dekázik, amjd elrúgja a labdát, ami visszaszáll hozzá.
Az ötlet nagyon jó, elgondolkodtatja az embert a technikai fejlődés gyorsaságán, és ott a helyszínen a látvány is fantasztikus lehetett. Azzal kapcsolatban azonban, hogy ez majd képernyőn keresztül is átjön, erősebb kételyeim vannak, mint a CIB marketingesének, amikor az art director arról akarta meggyőzni, hogy az óriásplakátra pakolt macska anélkül is "óriásinak" fog látszani, hogy valamit mellétennének viszonyítási alapul. Nézzétek meg a képeket és a helyszínen készült videofelvételt is, kíváncsi vagyok, ti mit gondoltok erről? Forrás: adland
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.