Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Na végre! Nem kell tovább arra várnunk, hogy az ügyvédeket reklámokból ismerhessük meg. Januártól ugyanis megszűnik a Magyar Ügyvédi Kamarának az ügyvédi tevékenység reklámozására eddig érvényben lévő tiltása. Ezt az Európai Parlament és az Európai Tanács irányelveinek megfelelően vették ki az etikai szabályzatból. Ettől a lépéstől azt várják majd, hogy nőni fog a verseny a jogi szolgáltatók piacán, én viszont ismerve a magyar reklámkultúrát inkább attól tartok, hogy újabb csapás fenyegeti az átlagos reklámfogyasztókat.
Hogy miért? meg kell csak nézni, hogy működik a hirdetési rendszer mondjuk az egyesült Államokban. Mert bár az ügyvédek többségéről nem feltételezem, hogy a reklámjaiban lemenne kutyába, de sajnos ugyanúgy, mint a világban bárhol, nálunk is megtalálható az a réteg, aki bármire képes lenne, hogy magához édesgessen egy zsírosabb ügyfet. Ők aztán belecsapnak majd a lecsóba, és a Vámház körút 9-nél vagy a Potemix tablettánál már bevált, 'alulról előzzük a versenytársak kommunikációját' taktikához folyamodnak. Nézzük meg ennek példájaként Lowell "The Hammer" Stanley szpotját, ami csak nálunk számít elmebajnak, és félek tőle, hogy itt is már csak egy darabig. Forrás: hvg
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.