Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A reklám nem ördögtől való, vagy ha igen, akkor nem alkotott tökéleteset patás barátunk, merthogy a hirdetések a profittermelésen túlmenően más, jó célokat is szolgálhatnak. A társadalmi célú reklámok nemcsak azért léteznek, hogy a kreatívok lecsendesíthessék néhanapján háborgó lelkiismeretüket, hanem azért, mert segítségükkel valódi változásokat lehet elérni a legkülönfélébb területeken.
Mielőtt legyintenél, hogy neked ehhez semmi közöd sincs, elmondanám, hogy ezúttal sokkal többet tehetsz a tárasadalmi célú reklámok érdekében, mint gondolnád. Pláne, ha te is blogot vezetsz az indexen, legyen szó egy mindössze napi néhány száz fős olvasottságú egoblogról vagy egy többezres látogatottságú tematikus blogról. Az indexes reklámrendszerben ugyanis a hirdetési felületek 50%-ával maga az index gazdálkodik, a másik ötvennel viszont elvileg a bloggerek rendelkeznek. Legtöbbünknek azonban egy csenevész e-target vagy Adsense boxon kívül nincs mit odatennie, így az oldalletöltések felében csak egy nagy semmi látszik a helyükön.
A Karmamédiás srácok gondoltak egy merészet, és éppen ezt a lehetőséget szeretnék kihasználni úgyl, hogy két héttel ezelőtt a Médiaúnió mintájára meghirdették a Bloggerúnió programot, amelyhez bárki csatlakozhat, akinek legalább egy nyeszlett blogja van, vagy éppen most készül indítani egyet. Mostantól bárki felajánlhatja a rá eső hirdetési részt társadalmi célú bannerek ingyenes megjelentetésére. Ehhez semmit sem kell csinálnia, csupán néhány adminisztratív, foolproof lépést kell végizongorázni (nem vészes, még nekem is ment), és már működik is a rendszer, gyógyulnak a betegek, oszlanak az előítéletek, ömlenek a nemes felajánlások és adományok. Egyszóval rajta, tessék egyszer megjavulni, mint Jimmy, és csatlakozni a Bloggerúnióhoz. Tisztább, szárazabb érzés lesz, meglátjátok!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.