Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Közeledik az újév, ilyenkor megsokszorozódnak a szervezetben az évvégi rangsorolásért és listaállításért felelős hormonok, amelyek szorításának a GoViral szekemberei sem tudtak ellenállni, és hogy megszabaduljanak a feszítő nyomástól, gyorsan összeállítottak a legjobb vírusreklámokról egy listát. Ehhez a legnagyobb videómegosztók letöltési adatait, valamint a videók ranking-jét vették figyelembe. Ezt a tízes listát vette át tegnap a Guardian, még nagyobb rangot adva az összesítésnek, amelynek végigbogarászása sok kellemes perc mellett sok tanulsággal is jár. Ezek között érdemes mindjárt megjegyezni, hogy az első két helyen végzett filmet nem klasszikus reklámügynökség készítette, ami mindenképpen elgondolkodtató.
Az első helyre az addicton is kirárgyalt, a Budweiser zseniális Wassup kampányát folytató, még zseniálisabb Wassup 2008 nevű, Obama mellett kardoskodó választási vírusfilm került, amivel a legmesszebbmenőkig csak egyetérteni tudok.
A második a korábban már szintén bemutatott, szexmentes szülinapi Diesel pornófilm lett, aminek érdemeit szintén nehéz lenne elvitatni.
A harmadik helyre egy szerintem nagyon bénácska vírusfilm került, amelyben Kobe Briant "átugrik" egy Aston Martint. Persze az egész csak trükk, az emberek valamiért mégis elkezdték találgatni, hogy igazi-e a felvétel vagy kamu.
A negyedik egy ehhez hasonló, vagyis számítógépes effektekre épülő, kimondva-kimondatlanul mégis valóságosnak beállított extrém utca foci lett, amivel az Electronic Arts kereste a fiatalok kegyeit. A blogon ezt is kipipáltuk annak idején.
5. lett Guy Ritchie állati jó focis reklámfilmje, ami tulajdonképpen nem is vírusnak készült, hiszen agyba-főbe nyomatták a tévékben, azonban a neten is ráharaptak az emberek, és küldték egymásnak, mint a karácsonyi képeslapot.
A hatodik helyen - őrület, ez is szerepelt nálunk - a Tiger Woods "Jézus ütés" névre hallgató filmje került, amiben egy a játékban felejtett bugot forgattak le a valóságban, mintha Tiger tényleg tudna a vízen járva golfozni.
A hetedik az Apple Mac and PC sorozatának egyik epizódja a Bean Counter lett, ami több szempontból is pikáns, hiszen tulajdonképpen magát a reklám intézményét figurázzák ki benne. Aki nem látta, az gyorsan pótolja be, érdemes.
Nyolcadik lett a Samsung Omnia mobiltelefon rendhagyó csomagolásáról készített "home videó", a kilencedik a Nike két ellenérdekelt NFL-csapat egy-egy sztárját egymásnak feszítő, szívszaggató, térdremegtető filmje, a tizedik helyen pedig a Centraal Beheer letiltott, meleg Ádámos teremtéstörténete végzett. Csemegézzetek a jobbnál-jobb filmek közül, és ha jövőre sem akartok lamaradni semmiről, akkor továbbra is olvassátok az addictot!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.