Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Oké, tudom, különféle reklámcsocsókkal mostanában gazdagon el voltunk látva. Talán az az oka a játék gyakori reklámcélú felhasználásának, hogy egy magára valamit is adó reklámügynökségen minimum egy profi asztal kell, hogy legyen, ez valahogy részévé vált a kreatív folklórnak. Az mindenestre biztos, hogy a játék nagyon addiktív, és éppen ezért jó reklámhordozó lehet, ha egy kicsit átalakítjuk a bábukat. A múltkor már volt itt kenyérgolyóval játszható, élemezési nonprofit kampány, és beszámoltunk a balerinás álláskereső verzióról is.
Ezúttal az UNICEF volt a megrendelő, az ötlet pedig az volt, hogy a megszokott játékosok helyett féllábú és lábnélküli bábukat szereltek fel, amelyekkel nehezen vagy éppen teljesen játszhatatlanná tették a csocsóasztalt. És hogy mindezt miért? Hogy így hívják fel a játékosok figyelmét a taposóaknák jelentette veszélyre, és így gyűjtsenek adományokat az azok ellen folytatott küzdelemhez. Már hallom is a szkeptikusokat, hogy egy-két csocsóasztal kihelyezéséből vagy a róluk szóló beszámolók keltette csekélyke publicitásból legfeljebb egy focikapunyi területet lehet megtisztítani az aknáktól, és hogy az egésznek inkább Cannes-i oroszlánszaga van. Kedves szkeptikusok, valószínűleg igazatok van, de azért maga az ötlet nem olyan rossz.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.