Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ennek a kinyomom-benyomom bizbasznak az ötlete majdnem egyidős az emberiséggel, egy időben nem volt olyan iroda, ahol legalább egy tiki-takizó golyókból álló Newton's Cradle vagy ilyen vacak ne lett volna a főnök íróasztalára téve. A Nine Inch Nails is kihasznált minden ebben rejlő lehetőséget az Only zseniális klipjében, vagyis minden adott ahhoz, hogy lerágott csontnak minősítsük az ötletet. Mégis, a test alakját felvevő, hozzánk igazodó, nyomásérzékeny matracokat gyártó svájci Riposa cég ambient megoldására nehéz lenne ráfogni, hogy unalmas. Nem kell több egy jó reklámhoz, mint egy aprócska ötlet új tereületen való felhasználása, átformálása és a megfelelő üzenethez kapcsolása. Ki bírna ellenállni a bevásárlóközpontokban, múzeumokban felállított ember nagyságú "szögeságynak"? Aki ennek láttán meg tudná állni, hogy ne vesse bele magát valami hülye pózban a falba, ezzel maga is a reklám részévé válva, annak olyan akaratereje van, hogy talán a Szerencsejáték ZRt. legújabb reklámját is végig tudná nézni.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.