Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nálunk talán az M1 népi motívumokat felhasználó és újraértelmező channel identjei, vagyis a reklámok között látható kis önpromói voltak az egyedüliek, amelyek egyáltalán említésre méltóak voltak. Az RTL Klub és a TV2 egymást múlják alul a fantáziátlanabbnál fantáziátlanabb, sablonosnál sablonosabb identekkel, amikben élet nélküli életképek, beállított műtermi jelenetek és humorosnak szánt, stock-ízű felvillanások váltják egymást. Ezzel kapcsolatban sok mindent el tudtam volna képzelni, de hogy éppen az ukránok lesznek azok, akik ezen a téren példát mutatnak majd nekünk bebizonyítva, hogy egy kevéske odafigyeléssel, kreativitással és a "Jó lesz az ide a sok hülyének" gondolkodásmód félretételével lehet látványos, megjegyezhető és figyelemfelkeltő dolgokat alkotni.
Alvó Sejk küldte be ezt a kis videót - hogy ő miért néz ukrán tévéadókat, azt ne tőlem kérdezzétek -, amelyen egy ukrán tévéállomás kisfilmjei vannak összegyűjtve. Maga az ötlet, vagyis hogy emberek felülnézetből valami alakzatot hoznak létre eredetinek azért nem nevezhető, hiszen láthattunk már ilyet a British Airways kultikus filmjétől kezdve egy telekom cég ugyancsak ötletes reklámján keresztül a pekingi olimpia megnyitójáig sok helyen, de a kivitelezés igényessége és ötletessége elviszi a hátán az egészet. Nézzétek meg a kifejezetten jópofa bejátszásokat, aztán próbáljátok meg felidézni valamelyik hazai tévécsatorna ehhez hasonló bejátszásait. Kíváncsi vagyok, van-e olyan, ami nyomot hagyott bennetek?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.