Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Kreatív ma leközölte a szakmai körökben már egy ideje keringő hírt, hogy a team reklámügynökség bedobta a törölközőt, és január elsejével feloszlik. Néhány alkalmazottat átvesz a a Young, a többieket szélnek eresztik. Szomorú hír ez nemcsak az ott dolgozóknak, hanem az egész reklámszakmának, mert nem sok jót vetít előre a többi ügynökségnek sem. Ennek a kudarcnak nagyon sok összetevője van, én nem is mennék bele mélyebb elemezgetésbe, annyira nem ismerem a Team belső viszonyait. A lényeg, hogy az ügynökség rövid időn belül elvesztette nagy ügyfeleit (köztük a Magyar Telekomot és a Raiffeisen bankot), amivel lehetetlen helyzetbe került. Sokat elmond a magyar reklámviszonyokról, hogy a Team nem sokkal ezelőtt nyerte meg a K&H Bank kreatív tenderét, amiről azt gondolhattuk volna, hogy kihúzza a bajból az ügynökséget, de a bank a csiripelő madarak szerint végül olyan pénzügyi feltételeket szabott meg, amelyek mérlegelése után a Team inkább visszalépett a szerződéstől, és a harakiri mellett döntött. Én személy szerint nagyon sajnálom ezt az egészet, és minden teamesnek sok sikert kívánok a továbbiakban.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.