Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Férfinak jobb lenni vagy nőnek? Ha egy sörreklámról van szó, ez nem is lehet kérdés. Pláne, hogy ez tényleg így van. Hiszen mennyivel egyszerűbb a férfiak élete! Vegyük például az öltözködést. Egy nő képes órákat eltölteni a ruhásszekrény előtt a különböző variációkat próbálgatva, amíg végül összeáll a nyertes szett, aminek persze a fogyasztott ital is részét kell, hogy képezze. A legtöbb férfi eközben egy pillanat alatt magára ránt valamit a szekrényből, aztán már rendelheti is magának a megszokott sörét.
A második hirdetés is az első print nyomvonalán halad, és azt mutatja be, milyen egyszerűen is élik meg a férfiak a párkapcsolatokat. Egy sör után (szerintem már előtte is) pontosan tudják, mit akarnak a nőtől, és világosan látják maguk előtt a célt, azaz a franciaágyat. Eközben a nők legtöbbször még azelőtt végigzongorázzák a fejükben az egész sztorit, hogy bármi is történt volna, és egy kapcsolat minden lehetséges kimenetelét már jó előre számba veszik. A harmadik printen a toalett-ügyet járják körbe az izraeli McCann Erikkson kreatívjai, bemutatva, hogy amíg egy nőnek nyilvános helyen vécére menni felér egy kalandtúrával, addig a férfiak szó szerint fél kézzel elbánnak a problémával.
Na jó, van ezekben a példákban némi CKM-ízű férfibölcsesség, de hát magára vessen, aki egy söreklámból akarja megismerni az élet mélyebb összefüggéseit. Én abban a szerencsében részesültem, hogy férfinak születhettem, így egyszerű humoromnak köszönhetően jókat röfögtem a printeken. Forrás: adsoftheworld
Update: Tudom, hogy az adrenalinon is kint vannak ezek a hirdetések, ezért ezt ne kommenteljétek be. Viszont az a rossz hírem, hogy csak azért mert indult egy másik reklámblog is az indexen, ami ugyanabból a nemzetközi reklámtermésből táplálkozik, és sokszor hasonlóan válogat, nem fogok nem írni azokról a reklámokról, amik nekem tetszenek, és amelyekről azt gondolom, hogy az addict-olvasókat érdekelhetik. Nem örülök ennek, de ez van.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.