Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Miután az előző posztban egy a női szokásokból gúnyt űző sörreklámról volt szó, azt gondoltam úgy korrekt, ha most egy a férfiak hülyeségét karikírozó printet mutatok be. Néhány hónappal ezelőtt már belinkeltem David Bechkham zoknival tömött Armani alsógatyában pózoló fotóját, ahol a sztár kisgatyája úgy dudorodik, mintha egy méteres boa tekerekgne a lábai között. Ezt a megoldást persze nemcsak divatfotókon alkalmazzák előszeretettel, de van néhány komolyan retardált férfi, aki tényleg így próbálja meg kidomborítani elsődleges nemi jellegének legszembetűnőbb pontját.
Nekem az egyetemen volt egy évfolyamtársam, aki rendszeresen ehhez a trükkhöz folyamodott, amikor bulizni mentünk. Egyszer megkérdeztem tőle, nem kellemetlen-e az akció előtt gyorsan megszabadulni a cucctól, amire ő azt válaszolta, hogy nem tudja, mert nem volt még rá szükség. Ez mindent el is mond ennek a technikának a hatásosságáról, amelyet ezúttal a Deleye áruházlánc reklámjában figuráztak ki, amelyben egy akciós alsónadrágot, és az abba tömött akciós zoknit hirdettek. Kár, hogy maga a termék nem látszik, így elég nehéz eldönteni, megéri-e azt a 13,25 eurót, bár így ránézésre síeléshez tökéletesen alkalmas viselet lehet.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.