Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

[brief.blog.rovat] Reál: vesszen

 

Feltételezett ügyfél: Reál Élelmiszer

Feltételezett Brief: 

Szia Edó! 

Stratégiai szinten ugyebár régóta beszélünk róla, hogy szeretnénk jobban rámenni az ún "elhanyagolt véleményvezér -mikroszegmensekre" (EVVMS). Csak ugye az volt a kérdés, hogy milyen EVVMS-eket találunk Magyarországon? A stratégánk most végre hozott pár kidolgozott EVVMS profil, így mostantól minden promónk egy ilyen szegmenst céloz majd.

Első ilyen kampányunkban (a rendőrséghez hasonlóan :D) a köznyelvben "zavargók"-nak nevezett csoportra lövünk (részletes leírás csatolva: ActiveResistantSegment_1118.ppt). Kérlek kezeljétek az egészet bizalmasan - addig izgi a dolog, amíg mások nem cuppannak rájuk, nyilván (elvégre ha a VVMS nem elhanyagolt, már nem olyan gyümölcsöző a rájuk hangolódás). 

Valami ütős, bevállalós cuccra várunk, ami felkelti a célcsoport figyelmét. Maga a promó, amit hirdetni szeretnénk a szokásos amúgy: 1000 vásárlónk visszanyeri a vásárlása értékét (utalvány formájában), egyvalaki 600 000 HUF-ot kap (nem végleges összeg!)

Üdv,

G.

UI: Ja és jó hír, hogy felmondott a jogászunk - nem kell óvatoskodni (kb két hónap, mire jön másik). 

Az ügynökség feltételezett válasza:

Tiszteletem Gézus!

A kapott szegmensprofil alapján - professzionalisták bevonásával - állapítottunk meg azt az aktivitást, ami a legjobban passzolhat az aktív rezisztensekhez. Ez pedig a zúzás - ami a promóció jellegét figyelembe véve kasszazúzás kell, hogy legyen. A headline ez alapján eléggé adja magát: a lazától az ütősebbig menve 3 változatot is kidolgoztunk, tessék választani: (1) Vesszen a kassza!, (2) Mondjon le a kassza! (3) Kassza, takarodj! 

Tekintve az utóiratban említett jogi vákumot :D, az akció leírását kiscsillag meg mindenféle egyéb jogászkodás nélkül oldanánk meg. "Ingyen vásárolhat" vagy "Fosztogasson kedvére" a két javaslatunk.

Üdv,

Edina

UI: Ha már nagyon rámegyünk erre a mikroszegmensre, adja magát, hogy a főnyeremény ne kápé legyen - erre nem gondoltatok? Tank-túra a Kossuth téren, díszkő-szett stb. - ezek talán jobban megmozgatják őket (de persze ti tudjátok).

Címkék: promóció reál brief vesszem akciós újság

2008.12.20. 12:30 chimie 4 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr85824681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kikkoman 2008.12.20. 17:58:24

A felmondott a jogászunk, nem kell óvatoskodni duma hatalmas:) Aki dolgozott már ügyféllel, ahol a jogi osztály az atyaúristen, az tudja mennyi igazságtartalma van ennek a látszólag ártatlan poénnnak.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.12.21. 03:37:41

Lehet, hogy a jogász felmondott, de a törvény nem változott, biztos, hogy jó az, ha egyáltalán nincs aki megnézné, törvényes-e az adott reklám? Persze, ha a GVH esetleges reakcióját eleve beleszámolod a költségekbe...

hm_hd · http://hd.blog.hu 2008.12.21. 23:46:37

a humor forrása az irónia...

ethan blow 2008.12.22. 12:25:55

Ezt a Reált még a Havasi viszi? Mert soha nem volt jó egyik reklámjuk sem, (illetve az egyikben a pénztáros csak az nagyon), de ez az utolsó, meg a "Kutya vigye a számolgatást" valahogy visszaidézik a hetvenes éveket, amikor porbafingó kezdő alkeszként odstoba képi asszociációktól éreztük magunkat hiperjópofának. De nem voltunk azok mi sem. Ez itt, öregem, ez nagyon gáz. Raymund, nem kellene feccölni egy kis pénzt normális kreatívokba, hm? Ennyire azért nincs válság...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása