Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklám a kávéd tetején

Tulajdonképpen kézenfekvő ötlet a cappuccino tetején reklámozni, hiszen ha egyszer már úgyis készítenek különféle díszeket a tejhab tetejére, miért ne lehetne ezt egy reklámüzenet átadására is felhasználni. Nem kell hozzá nagy felhajtás, csak egy szimpla sablon, amin átszórjuk a kakaót vagy fahéjat, a csésze alá pedig egy kis papírgallér, amin egy fokkal részletesebb infót is adhatunk. Az expeditaly.de internetes utazászervező oldal a Deli shop kávéházlánccal működött együtt, hogy a jófajta olasz kávét szürcsölő vedégek figyelmét felhívják arra, hogy a cég akcióiknak köszönhetően ezt most akár Olaszországban is megtehetik. Szerintem ügyes ötlet, bár abban nem vagyok teljesen biztos, hogy jóízűen tudnék elfogyasztani bármilyen kávét, aminek a tetejére az van felírva, hogy pisa. Forrás: directdaily

Címkék: utazás ambient pia

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr86820204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronald 2008.12.21. 15:31:25

".....jóízűen tudnék elfogyasztani bármilyen kávét, aminek a tetejére az van felírva, hogy pisa."

Miért is ne? Hisz nagyon sok helyen úgyis azt kapod - legfeljebb nem írja rajta ilyen világosan.
Ez azért egy fokkal korrektebb kereskedői magatartás, nem?
.

Kikkoman 2008.12.21. 16:01:59

Én viszont azt mondom, hogy a kávémon ne reklámozzon senki, hacsak nem adják ingyen. Jó az ötlet, de csak mint ajesz.

noja_ 2008.12.21. 16:04:48

Nekem nem feltétlenül jutna AZ eszembe, ha meglátnám ezt a feliratot egy capuccinon, mert a capuccinoról alapból Olaszország jut eszembe, onnan meg már kézenfekvő, hogy Pisa egy város neve. Nem kéne mindig mindenbe belemagyarázni a hülyeséget. Legalábbis a tinédzser kor után.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.21. 16:08:05

na, ezek a zseniális reklámok, amelyek egyszerűek, mint egy pohár víz.
öööö....pohár kávé.

Komment Elek 2008.12.21. 16:11:22

Kikkoman:
Ezt nyilván megmagyarázzák úgy, hogy a hab legfelső rétegéért nem fizetsz, ergo azt lehet reklámozásra használni :)
Egyébként serintem is igazad van. Vagy ingyenes kávé, vagy ha valaki az én kávémon reklámoz (kifizettük ugye) akkor ne szarjon a tetejére.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.12.21. 16:20:44

Kikkoman
Teljesen igazad van, szerintem sem kellene valakinek a kajáját reklám célra használni, mint ahogy a szélvédőre ragasztott ilyen-olyan reklámoknak is ellene vagyok.

noja
Nem kéne minden szar poénon fennakadni, pláne nem azt gondolni, hogy komolyan írtam. Legalábbis tinédzser kor után.

Főstrici 2008.12.21. 16:41:29

én TÉNYLEG nem innám meg a pisás kávét

Fucksee 2008.12.21. 17:10:32

magyarországon ezekkel a feliratokkal nem sok kávét sikerülne eladni...PISA,...ROMA...:)))

2008.12.21. 17:15:09

Nagyon jó! Arról azonban nem szól a fáma, hogy mivel írják bele, hogy Pisa... :)

Té, mint Tamás 2008.12.21. 17:36:20

Hehe, kifogtam rajtuk. Feketén iszom a kávém.

Té, mint Tamás 2008.12.21. 17:37:03

Keeroy, a fahéjjat szórják egy sablonba. Ott van a képen.

Ronald 2008.12.21. 17:46:09


keeroy kollega! Szerintem úgy írják bele - mint ahogy a friss hóba is szoktak írni.
Egy feltétele van azért: ne remegjen a konyhalány keze.

debilgyik (törölt) 2008.12.21. 18:13:35

gondolom ott se innák meg a Pest feliratút :-p

de mi a franc kerül ezen 200 euróba?

a csapos, aki beleszól 2008.12.21. 20:06:53

Kakával írják rá, és akkor már a focista is megkapta a maga reklámrészét.

Zzoorroo 2008.12.21. 20:43:59

Egy jó kávé az egy jó kávé! Függetlenül attól, mi van a tetején. Felőlem punci vagy fütyi is lehet - legfeljebb félrefújom ízlelés előtt :))

Külföldi Viktor 2008.12.22. 10:14:58

hát, nekünk csak emblémázott zsíroskenyérre futotta...
lgm.hu/2008_karacsony/krizis.html

pekmester 2008.12.22. 10:34:56

szerintem nem normális, hogy már minden négyzetmiliméter reklám céljára van kihasználva. akárhová mész, az autópályától kezdve a pláza klotyóján át, mindehol ömlik ez a sok szenny.
ez egszséges, szerintetek?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása