Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Több reklámblog is úgy harangozta be a Volkswagen ünnepek alatt debütáló filmjét, mint azt a reklámot, ami mindenkit megtréfálva az év végén jött és felborította a papírformát. Valóban nagyon jóra sikerdett az új VW Golf modellt bemutató film, aminek alapgondolata pofonegyszerű: Az autó készítőinek egy feladatuk volt a Golf VI. tervezésekor, hogy legyőzzék saját magukat. Jobbat, megbízhatóbbat és szebbet kellett alkotni az előző modellnél, egyúttal ellen kellett állni a kísértéseknek, hogy túlzásokba essenek, vagy olyan késztetéseknek engedenek, amelyek rossz irányba vitték volna a fejlesztést. A filmen szó szerint ezt a küzdelmet láthatjuk a Mártix stílusára hajazó megoldásokkal és egy kis humorral fűszerezve. A munka a DDB Londont dícséri, a posztprodukciót pedig nem meglepő módon megint csak a The Mill jegyzi.
Csakhogy már így az év elején nyilvánvalóvá tegyem szakmai ismereteim hiányosságát elárulom, hogy én nem vagyok annyira elájulva ettől a filmtől. A stratégiai alap tényleg nagyon rendben van, de ezzel a tíz évvel ezelőtt trendi mátrixos világgal nekem nem adtak hozzá annyit a kreatív megvalósításhoz, hogy attól kiessek a forgószékből. Korrekt darab, de ezt a fanfár- és konfettiáradatot, ami körülveszi a filmet egy csöppet túlzónak tartom. Ezért rendhagyó módon most kiteszem a Reklámszemle rovatnál megszokott szavazóboxot. Ha sikerült felgyógyulnotok a tegnapi alkoholmérgezésből, legyetek szívesek kattintani egyet rajta, hogy kiderüljön, nektek mennyire jön be a VW reklámja. Köszi. Forrás: guardian
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.