Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy reklám láttán sokakban merülhet fel a kérdés, miért éppen ezzel a filmmel reklámozták az adott terméket, és miért nem valami egészen mással? Miért éppen Figo rúgta a lasztit a Szentkirályi szpotban, és miért nem mondjuk Pitti Katalin? Miért épp Robin Hood és Rózsa Sándor lettek a Vodafone reklámarcai Lolka és Bolka helyett? Egy a szakmában járatlan tévénézőnek nehéz vagy szinte lehetetlen ezeknek a kérdéseknek a megválaszolása, ezért úgy döntöttem, hogy útjára indítok egy új rovatot, amelyben leegyszerűsített formában, közérthető módon megpróbálom visszafejteni az egyes reklámkoncepciókat, és igyekszem egy egyszerű, mindenki számára könnyen befogadható formában bemutatni, milyen elemekből állt össze a végleges reklám.
Először két bankrekmlámot veszünk górcső alá, amelyek dekódolása még nekem is sok fejtörést okozott, de végül sikerült az alkotói folyamat minden fázisát egészen a kezdetekig visszafejteni. Nem egyszerű rájönni, miért lett állatorvos a CIB reklámarca, és azt sem könnyű kitaláni, miért éppen táncolnak, és miért nem mondjuk fuvoláznak vagy másodfokú egyenleteket oldanak meg a K&H bank reklámjaiban. Most azonban lerántjuk a leplet a titokról, hogy fény derüljön a vízbe ugró majomra! Ha valaki mellesleg kedvet érezne ezekhez hasonló visszafejtett reklámegyenletek megalkotására, akkor küldje be nyugodtan a megoldásokat a kár kommentben is, hogy közösen kielemezhessük őket.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.