Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Horrorisztikus reklám a Marie Claire-től

Egy női magazintól sok mindent várna az ember, csak éppen azt nem, hogy Hannibal Lecterre, vagy Leatherface-re bízzák a társadalmi célú reklámkampányuk tervezését. Mást nem is tudok elképzelni, mert rajtuk kívül nem tudom, hogy kinek jutott volna még eszébe egy ekkora állatsággal előjönni. De hogy egyáltalán mi a franc köze van a vérfagyasztó, lenyúzott emberi arcokat, vagy azok darabjait magukra varró alakoknak a magazin olvasótáborához? Hát nem sok, és az is meglehetősen erőltetttetten, csak cipőkanállal megsegítve illeszkedik az átadni kívánt üzenethez.

Az alap szitu annyi, hogy egy gazdag kisebbség jó ideje megakadályozza már egy új egészségügyi törvény elfogadását a Fülöp-szigeteken, ami változtathatna a nőket sújtó gyakorlaton. nagyon sok ugyanis a szegények között a felvilágosulatlan nő, akik nincsenek tisztában sem a fogamzásgátlás módszereivel, de még csak a családtervezés fogalmával sem, aminek következtében rengeteg közöttük a kilenc vagy a még annál is több gyermeket nevelő nő. Ez az elfogadásra váró új törvény változtathatna a helyzeten, de egy hangos és jómódú kisebbség útját állja a változásoknak. A printek elvileg arra buzdítanák a tervezet támogatóit, hogy ne engedjék, hogy elnyomják a hangjukat, és  helyettük beszéljenek, de így a képeket elnézve inkább a Fűrész VI. beharangozójának tűnnek a társadalmi célú hirdetések, ami nem éppen szerencsés asszociáció. Ha az arcra varrt száj mellett a Head és a Mask elnevezésű, sokat sejtető című printekre is kíváncsiak vagytok, a jobb oldali kis reklámboxban megtaláljátok őket. Forrás: advertolog

Címkék: nonprofit morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr7862386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.01.07. 14:42:17

2. bek. 3. sor: "gyakorlaton. Nagyon"
Hát, így borzasztónak tűnnek, de hátha bejön. Biztos dolgoztak rajta, tudják miért kellett ennyire megrázónak lennie a képeknek. A Fülöp-szigeteken fut ez a kampány?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.01.07. 14:45:59

bilincs
Lemaradt a forrás, most már csekkolhatod.

Herrera kapitány 2009.01.07. 14:59:15

Szerintem speciel teljesen király, első ránézésre is érteni a kapcsolatot, viszont tény, hogy a legtöbb ember nem bírja az ilyesmit. De hát különbözőek vagyunk :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.01.07. 15:04:40

Herrera
Ennél a verziónál még csak igen, ezért is ezt a szájasat tettem ki. Viszont a másik kettő aztán tényleg olyan, mintha egy elszabadult elmebeteg sorozatgyilkos fejéből pattant volna ki. Főleg a maszkos kemény. Itt oldalt a boxban megnézheted.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.07. 16:08:07

és ezáltal majd felvilágosultak lesznek?

Herrera kapitány 2009.01.07. 16:25:57

@reklámbuzi: Igen láttam, azok tényleg durvábbak, viszont szerintem pont a sokkolás a célja, hiszen ahogyan írtad a helyzet nem éppen rózsás. Viszont ha ezt itt mi sokkolónak és durvának tartjuk (esetleg vitatkozunk róla :) ), akkor jó lenne tudni, hogy ott milyen reakciót váltott ki a tömegekből. Ez ott egy súlyos kérdés, és ha ez kell hogy beszéljenek róla, véleményem szerint legyen.

@Cigiző: Hát ettől nem, de gondolom ha létrejönne a törvény akkor valami változás állna be (felvilágosító kampányok?). A törvény elfogadtatásához pedig biztosan van valami közük azoknak a tömegeknek is akik számára ez készült, különben tényleg hiábavaló lenne ilyen reklámokat létrehozni.

Külföldi Viktor 2009.01.07. 16:29:29

gyenge sokkreklám, zavaros üzenet, profi artdirekció. van ilyen sok(k):
napielet.hu/napi/rovat/reklama/3775/az_elallatiasodas_fokozatai

arasuna 2009.01.07. 17:55:35

Szerintem a "skalpos verzional" ha elolvasod a szoveget ("Don't let someone else decide for you") akkor annyira legalabb erthetove valik, mint a bevarrt szaju verzio (a lenyeg lejon). Nekem a szoveg nelkul a skalpos nem mondott semmit. Igy mar legalabb egy kicsit.

Hozzateszem, a skalpos vizual meg kicsit Heroes utanerzes szamomra...

Chalabre (törölt) 2009.01.07. 18:34:57


Elsőre nem értettem a többi kép üzenetét. Aztán kinagyítva és elolvasva a kisbetűs szöveget a sarokban egyből tiszta lett a kép.

A varrt szájúhoz: "Don't let someone else speak for you"
A megskalpolt nőhöz: "Don't let someone else decide for you"
Az arccserés pasihoz pedig: "Women should represent themselves"

Ötletes. De vajon az alul iskolázott, talán még analfabéta nők, akikhez ez valójában szól, megértik? Mernek egyáltalán szólásszabadságban, gondolatszabadságban, érdekképviseletben gondolkodni? Tartanak már ott? Hiszen, ahogy Te jellemezted a célcsoportot: "nagyon sok ugyanis a szegények között a felvilágosulatlan nő, akik nincsenek tisztában sem a fogamzásgátlás módszereivel, de még csak a családtervezés fogalmával sem, aminek következtében rengeteg közöttük a kilenc vagy a még annál is több gyermeket nevelő nő."

Ha képesek is lennének ilyen radikális változásra, az nem megy egyik napról a másikra, hiszen még gyerekcipőben járnak a felhozott jogaik gyakorlását illetően. Éretlenek. Olyan ez, mint egy 15 évest ügyvéd nélkül bíróság elé állítani, mondván védje meg magát. Ez nem ilyen egyszerű.

Nem lett volna több értelme inkább vagy egyszerre azokat megszólítani, akik a kerékkötői a változásnak? Akikről úgy írsz, hogy: "hangos és jómódú kisebbség útját állja a változásoknak"?

krxx 2009.01.07. 19:21:31

Ááh, ez csak fotósopp.

Remy 2009.01.07. 19:27:48

krx
Igen, ez nekem is nagy csalódás volt, azt hittem igazából megnyúztak embereket a reklám kedvéért. Átvágják az embert, aztán meg elvárják, hogy higgyen nekik.

europatriota 2009.01.07. 19:43:35

Szerintem meg izlestelen es hatasvadasz modon sokkolo, amit jo erzesu ember nem is fog olyan reszletesseggel megvizsgalni, hogy az uzenete lejojjon. Plane nem a Fulop-szigeteken, ahol el se tudjatok kepzelni milyen eros a katolikus egyhaz hatasa.
Ha humorosra vettek volna a figurat, az sokkal tobb emberhez eljutna - en a magam reszerol utalom az ilyen "faraszto" es agyon tekert, avantgarde reklamokat.

forumuser 2009.01.07. 21:56:02

"amit jo erzesu ember nem is fog olyan reszletesseggel megvizsgalni, hogy az uzenete lejojjon"
Nem szeressem az ilyen sorok közti (le)minősítését bizonyos ízlésvilágú embereknek. ...és pofonok. Kész.
Mondjuk azzal kapcsolatban nekem is erős kétségeim vannak, hogy a célcsoport "veszi-e az adást"... gyanítom, hogy nem.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2009.01.08. 08:17:18

"De vajon az alul iskolázott, talán még analfabéta nők, akikhez ez valójában szól, megértik?"

És mennyien vesznek ebből az újságból, vagy nem ebben vannak a hirdetések? Nekem elhibázottnak tűnik az egész.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.01.11. 09:17:09

nekem nagyon tetszik.
azt mondani, hogy az aluliskolázott nők nem értik meg, ugyanolyan lekezelő, mint nem engedni őket dönteni a saját sorsuk felett.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.01.11. 12:55:28

és még egy (hülye vagyok, lemaradt az előzőnél): a célcsoport nyilván nem az aluliskolázott nők, hanem az a bizonyos elit.
őket szólítják meg az összevart szájú emberek.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása