Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bármilyen durván is hangzik, idén bizony ennyit kell annak kipengetnie, aki a Super Bowl, vagyis az amerikai futball liga döntőjének közvetítése alatt szeretne reklámozni az azt közvetítő NBC csatornán. Persze a hihetetlen mennyiségű néző mellett ennek hatalmas presztízsértéke van, mivel a Super Bowl nemcsak az amerikai foci, hanem a reklám ünnepe is egyben. Rang ilyenkor hirdetni, hiszen a fél világ már azelőtt a reklámokról beszél, mielőtt azok adásba kerülnének. A legtöbb reklámblog online kommentálja a szpotokat, majd másnap a focihírek mellett a reklámokról szóló beszámolókkal, válogatásokkal és értékelésekkel van tele minden médium.
Gazdasági válság ige, bankcsődök oda, az NBC tegnapi tájékoztatása szerint egy cseppnyi gondjuk sem volt az eddig sosem látott magasságokba kúszó árú reklámhelyek értékesítésével, amelyek 90%-a már el is kelt. Annak ellenére, hogy a két legnagyobb, hagyományosan a Super Bowl alatt hirdető cég, a Fedex és a GM már jó előre bejelentették, hogy idén kihagyják a bulit. Mások köszönték a lehetőséget, és beugrottak helyettük, így nem fogunk unatkozni idén sem. Persze maga az esemény még odébb van, de már ez a kis hír is jelzi, már most mekkora a készülődés a reklámiparban. Mi is izgatottan várjuk az idei szpotokat, amelyek között mindig akad egy-két igazi gyöngyszem. Aki kíváncsi az elmúlt évek reklámtermésére, az itt kedvére kalandozhat.
Forrás: money.cnn
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.