Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

3 millió dollár fél percnyi reklámidőért?

Bármilyen durván is hangzik, idén bizony ennyit kell annak kipengetnie, aki a Super Bowl, vagyis az amerikai futball liga döntőjének közvetítése alatt szeretne reklámozni az azt közvetítő NBC csatornán. Persze a hihetetlen mennyiségű néző mellett ennek hatalmas presztízsértéke van, mivel a Super Bowl nemcsak az amerikai foci, hanem a reklám ünnepe is egyben. Rang ilyenkor hirdetni, hiszen a fél világ már azelőtt a reklámokról beszél, mielőtt azok adásba kerülnének. A legtöbb reklámblog online kommentálja a szpotokat, majd másnap a focihírek mellett a reklámokról szóló beszámolókkal, válogatásokkal és értékelésekkel van tele minden médium.

Gazdasági válság ige, bankcsődök oda, az NBC tegnapi tájékoztatása szerint egy cseppnyi gondjuk sem volt az eddig sosem látott magasságokba kúszó árú reklámhelyek értékesítésével, amelyek 90%-a már el is kelt. Annak ellenére, hogy a két legnagyobb, hagyományosan a Super Bowl alatt hirdető cég, a Fedex és a GM már jó előre bejelentették, hogy idén kihagyják a bulit. Mások köszönték a lehetőséget, és beugrottak helyettük, így nem fogunk unatkozni idén sem. Persze maga az esemény még odébb van, de már ez a kis hír is jelzi, már most mekkora a készülődés a reklámiparban. Mi is izgatottan várjuk az idei szpotokat, amelyek között mindig akad egy-két igazi gyöngyszem. Aki kíváncsi az elmúlt évek reklámtermésére, az itt kedvére kalandozhat.                

    Forrás: money.cnn

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr50875931

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: hasil togel online 2018.01.06. 08:46:12

Subba skill: Ikea bútor vs trinyó - Subba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.01.15. 10:59:02

az első bekezdésbe mindent leírtál, amit én is gondoltam így azt nem ismételném :o)

Már a tavalyi hirdetők is vegyes eredményeket produkáltak a hatékonyság terén de biztos lesznek új játékosok akik "mindent feltesznek egy lapra" pl. a Go Daddy aki Bob Garfield szerint softpornó hirdetéssel készül:
adage.com/adages/post?article_id=133767&search_phrase=super%20bowl

RickyTerror 2009.01.15. 12:28:37

Főképp a 2006-os év termése üt-vág.

Mr_Wolf 2009.01.15. 13:40:53

Állítólag a Provident is nyomul idén. Bajuszék maximum kicsit erősebbre veszik a THM-et.

fck 2009.01.16. 13:00:05

Vámházkörutat a népnek.

k.g. (törölt) 2009.01.16. 15:31:26

super bowl alatt filmforgalmazók is nagyon nyomulnak, pl. Dreamworks Monsters vs. Aliens filmjének 3d-s trailere lesz közben.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása