Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legkegyetlenebb sorozatgyilkos

Ez itt Dan. Én pedig Dan hasnyálmirigyrákja vagyok. - mutatkozik be illedelmesen és egy kicsit Harcosok Klubja-ízűen a hátsó ülés sötétjében megbújó fekete ruhás alak. Rezzenéstelen arccal meséli nekünk, hogy sofőrjének fogalma sincs róla, hogy ő itt van, pedig már nincs sok ideje hátra, hiszen néhány hónap múlva vele is végezni fog. Na de mi lesz vele, ha Dan meghal? -merülhet fel a nézőben a kérdés, de hasnyálmirigyrákunk egy utánozhatatlan szájbiggyesztéssel kísérve gyorsan megnyugtat bennünket, hogy ebben az évben csak Amerikában még 35000 embert ölhet meg. Végtelenül egyszerű ötlet, az ötletnél is egyszerűbb kivitelezés és zseniális színészi alakítás. Ennyi elég egy hatásos társadalmi célú reklámhoz.



Címkék: nonprofit morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr24880611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZeitGeist · http://zeit-geist.blog.hu/ 2009.01.16. 10:43:17

És a levegőben ott lóg azért, hogy vegyél sok vitamint és sok táplálék kiegészítőt, algát, nyálkát bármit. Nem baj ha mű kaját eszel és ráadásul sokat, ha ezeket megveszed nem leszel rákos...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.16. 12:22:54

Miért pont Dan? Nekem ez jutott eszembe.

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.01.16. 13:05:46

Szerintem egyértelmű volt, hogy a szpot szerint nem igazán válogat.
Semmi mellékzöngéje nem volt.
Azért utánanéztem, és a gyanúm igazolódott:
"A rákos halálozást okozó daganatok között a hasnyálmirigyrák Magyarországon az 5. helyen áll, és az összes rákos halálozás közel 5%-át okozza. A halálozási adatok alapján nálunk nincs nagy különbség e rákféleség férfiakban és nőkben való előfordulása között (nemzetközi statisztikák szerint viszont férfiakban általában háromszor gyakoribb, mint nőkben).

A hasnyálmirigyrák okát egyelőre nem ismerjük, ismertek viszont olyan kockázati tényezők, amelyek jelentősen növelik hasnyálmirigyrák kialakulásának kockázatát. Ilyen mindenekelőtt a dohányzás. Dohányosokban 3-5-ször gyakoribb a hasnyálmirigyrák kialakulása, mint a nem dohányosokban...."
De hát a kátrány karcinogén, és el is raktározódik, nem ürül (bár sejtbiológiát 9 éve tanultam utoljára és csak egy szemeszterben).
igy minden ráknak odasegít, stb.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.01.16. 13:23:15

Nagyon jó reklámfilm, én is akartam írni róla az Adrenalinon. :)

Az a jó benne, hogy bár manapság kb. minden tízedik reklám a megszemélyesítésen alapul, ez a spot mégis messzemenően kitűnik az átlagból. És ahogy reklámbuzi is mondta, a színészi alakítás zseniális.

Mr. Rák egyébként Matthew Modine, veterán színész/rendező, akinek a saját apja is ebben a kórban halt meg. Nem mondom, keményen odateszi magát a fickó....

nikk rivers 2009.01.16. 15:09:14

Egy ponton még mindig lehetett volna javítani a filmen,

egy villanásnyit láthatjuk a visszapillantóból is a hasnyálmirigyrákot,
én ott üres hátsó ülést mutattam volna,
- mert Dan szemszögéből valóban rejtőzködő a rákfigurapasi, láthatatlan.

Chalabre (törölt) 2009.01.19. 14:01:18

Nekem is tetszik a rákot alakító fickó rezzenéstelen közömbössége. Ő csak végzi a dolgát, s mi csak aládolgozunk, segítjük, asszisztálunk neki. Szinte kiszolgáljuk. Így aztán könnyű a dolga. A jó reklámok közé sorolandó nálam is!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása