Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Videojátékot minden buszmegállóba!

Teljesen kézenfekvő ötlet. A kijelzők és érintőképernyők egyre olcsóbbá válásával szinte már az a furcsa, hogy nem ilyeneket látunk minden megállóban. Pedig milyen jó lenne ehhez hasonló kis játékokkal elütni a várakozás idejét. Ezúttal a Cadbury Eggs termékhez készítettek az iPhone-ra ingyen letölthető játékokat idéző alkalmazást, amelyben a mindenfelé repkedő csokitojásokat kellett egy-egy érintéssel összegyűjteni.

Egy többszáz körös stratégiai játék talán nem válna be, de egy ilyen 20 másodperces minijáték éppen jó arra, hogy egy kicsit szórakozzunk vele, amíg megjön a busz. Arról nem is beszélve, mennyire jót röhöghetnek rajtunk az arra elhaladók, akik az egészből annyit látnak, hogy egy őrült tapogatja a city ligh posztert. Persze visszafelé is elsülhet egy efféle játék, hiszen ha túl jól sikerül, akkor rengetegen fogják lekésni a buszokat, amiért a végén a BKV mellett majd a hirdetőt okolják. 


Címkék: ambient látvány köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr21883549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cronus 2009.01.18. 17:59:56

szerintem ha itt, magyarországon ilyet kiraknának, max 2 nap alatt vagy tönkretennék vagy ellopnák... esetleg összeverekednének, hogy ki játsszon vele. :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.01.18. 19:19:00

cronus
Adott esetben egy verekedés is lehet figyelemfelkeltő. Mondjuk, ha megjelenik a Tekken legújabb része:)

navajonki14 2009.01.19. 13:01:32

Egy óra és már ott se lenne!:D

Chalabre (törölt) 2009.01.19. 14:39:39


A 86-os busz vonalát hébe-hóba használom. Új, alacsony padlós, klimatizált stb. Nagy csodálatomra egyszer csal észleltem, hogy beszél a megálló. Folyamatosan jelzi egy térképen a buszok helyzetét. Melyik járat éppen melyik megállóban tart. Kedves hangon közölte hány percen belül érkezik a következő járat. El lehetett dönteni, hogy addig elszaladhatok-e a sarokig egy újságért, vagy a dohányosoknak érdemes-e rágyújtani stb. Jó ötletnek tartottam. Tájékoztatva voltam. Nem pedig csak vártam és vártam, majd csak történik valami. Teljes képet kaptam és pontosan jött is a busz, akkor amikor ígérte. Remek szolgáltatás... de csak volt. Nemrégiben megint 86-ost használtam és már ki volt ütve az üveg a buszok helyzetét jelölő térkép előtt és néma volt a rendszer. Mintha a Balkánon élnénk.

Szóval ezek után én nem mernék befektetni egy ilyen remek ötletbe. Tényleg klassz! Bár azért nem csak a fiatalokra kellene gondolni. El tudjátok képzelni, ahogy a nyugdíjasok sorban állnak előtte, csak érinthessék lelassult reflexeikkel?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása