Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mitől fakad sírva egy férfi?

Ezeket a hirdetéseket meglátva először nem is a reklámötleten, hanem magán a hirdetett terméken akadt meg a szemem. Rengeteget törtem a fejem azon, vajon milyen piaci igény hívhatta életre a kifejezetten férfiak számára kifejlesztett papírzsebkendőt, de nem sikerült értelmes választ találnom. A csomagokat díszítő focistás, baseballos és horgászos képek sokkal inkább kellemetlenek, mint férfiasak, nem tudom ki szeretné egy romantikus vacsorán szíve hölgyét mondjuk egy versenyautós csomagból zsebkendővel kínálni.

De szökkenjunk túl elegánsan ezen a problémán, és nézzük meg inkább magukat a hirdetéseket. Az, hogy egy férfit más dolgok ríkatnak meg mint egy nőt, jó gondolat. A hirdetések pedig, ha túltesszük magunkat a sörreklámokban már lejárt lemeznek számító macsókliséken, akár még viccesek is lehetnek. Egy igazi férfi ezek szerint nem akkor sír, ha elhagyja élete szerelme, hanem ha azt látja, hogy a szeme előtt válik semmivé egy rekesz sör, vagy ha a gyerek megkarcolja a kocsiját, esetleg, ha Pamela melkisebbítés mellett dönt.

 

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr77896599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny Bravo 2009.01.23. 12:23:06

nem baseball, hanem krikett, de persze ez csak szőrözés a részemről. technikai részletkérdés...

Johnny Bravo 2009.01.23. 12:25:28

és hogy ne csak off legyek: én sem nagyon vágom, hogy minek kellene nekem máshogy csomagolni a papírzsepit, mint a nőknek. De ha először a terméket nézed meg, akkor nem rossz a reklám. :) Csak az a kérdés, hogy marketing vezérelt termékfejlesztés volt-e, vagy a felesleges termékhez csináltak normális kreatívot...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.23. 12:35:59

Hát, nekem a mérettel szokott problémám lenni, tehát ha csinálnak egy "normális" méretű zsepit az én lapát kezeimhez, akkor már megérte.
Ja, és stílszerűen akkor sírok, ha elfogy a cigim, vagy beszüntetik a kedvenc márkám, esetleg elázik az összes...
;)

2009.01.23. 12:41:47

Én ettől a reklámtól például elsírtam magam :)

Negrogo 2009.01.23. 12:54:31

karcoltak kicsit "tortek" mar meg a bmwemet semiszult mar meg rekesz sor a szemem lattara es stb. de en bizony akkor sirtam mikor elhagyott eletem szerelme...

polgár jenő (törölt) 2009.01.23. 12:57:08

ha pasik+zsepi

lehet nem a sírás jut eszembe..:D::D:D:D:D

Dr. No 2009.01.23. 13:25:58

Szerintem első randin versenyautós csomagból kínálni a papírzsebkendőt KIBASZOTT MENŐ.


VRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMM!!!

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.01.23. 13:41:07

polgár jenő: nekem is pont ez jutott eszembe. :D

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.23. 13:43:39

Ez mitől "férfi" papírzsebkendő? Pinaszaga van?

majomka 2009.01.23. 14:18:44

Dr No:))) Ez így van.

mnmnbkhj 2009.01.23. 14:19:17

Tényleg, ezektől én is falnak mennék :D

cyber panka 2009.01.23. 14:34:08

Dr. No · hallsofthedead.blog.hu/ 2009.01.23. 13:25:58

:))))

amúgy nem igazán ismerek olyan srácot akinél rendszeresen van zsebkendő. sokkal hétköznapi szitu hogy tőlem kérnek. akivel együtt élek kb naponta kérdezi meg hol van zsebkendő, pedig mindig ugyanott van de nekem kell hozzávágnom amikor 15ös sorozat tüsszentés után 2 habos zöld anakonda van a bajszán de még a monitort bámulja...
ennyit a férfi+zsepi tapasztalataimról

polgár jenő (törölt) 2009.01.23. 14:39:19

@Dr. No: első randin 1ből szakítasz?
(minek a zsepi?)

maydayray 2009.01.23. 15:11:50

@cyber panka: nálam minden helyiségben van egy csomag zsepi és TUDOM hogy hol. és használom. és NEM arra. :-)))

Gestas 2009.01.23. 15:46:44

Az igazi férfi rongy zsebkendőt használ!

Egon Bondy 2009.01.23. 16:41:21

@VicGilson: De miért tartja ilyen iszonyat természetellenesen a csomag zsepit?

mer' ezek műkezek. az igazi kezekkel készült a kép. ;)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása