Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Szépen lassan elérünk az amerikai foci és a reklám legnagyobb közös ünnepéhez, hiszen most vasárnap lesz a Super Bowl, azaz az NFL döntője, amelyet a felmérések szerint egyedül Amerikában több mint 50 millió háztartásban néznek majd. Ez a sportesemény az évek alatt hatalmas médiahappeninggé nőtte ki magát, aminek következtében egyre nagyobb presztízsértéke lett a közvetítések szünetében elhelyezett reklámoknak, és egyre drágábban lehetett eladni a reklámhelyeket. Idén már hárommillió dollárt is elkértek egy 30 másodperces szpotért, és a cégek még így is sorban álltak a helyekért.
Mivel méregdrágák a helyek, a cégeknek sem mindegy, milyen reklám jelenik meg a szünetekben. A hirdetők ezért folyamatosan egyre komolyabban vették az itteni megjelenéseket, sokan erre az időpontra időzítetik nagy kampányaik indulását (mint most a Coca-Cola), vagy direkt erre az alklomra készítenek reklámokat, amelyeket se előtte, se utána nem adnak le a tévében. Ennek köszönhetően az itt látható reklámok szinte mindegyike sokkal szórakoztatóbb az átlagnál, ami mostanra oda vezetett, hogy a nézők már legalább annyira várják a reklámszünetet, mint magát a meccset.
A reklámokkal foglalkozó online és offline magazinok hetek óra ettől hangosak, a blogokon is nagy az izgalom, bármilyen furcsán is hangzik, de sokan élőben közvetítenek majd a reklámszünetről. Nálunk nincs nagy hagyománya ennek a jelenségnek, ezért sokakat teljesen hidegen hagy az egész. Az addictról azonban szeretem azt hinni, hogy a reklámok iránt fogékonyabb embereket szólítja meg, ezért kíváncsi vagyok rá, titeteket mennyire mozgat meg ez a reklámünnep, amikor minden reklámozó igyekszik felvenni a legszebb ruháját, és valami olyan filmmel előrukkolni, ami méltó az alkalomhoz. Kattintsátok be a szavazóboxban a megfelelő választ, hogy lássuk, bennünket mennyire fertőzött meg ez a reklámláz.
<A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.