Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mikor kell munkahelyet változtatni?

A carrierbuilder.com állásközvetítő cég legújabb reklámfilmje olyan szinten elvetemült, hogy aki nincs nagyon de nagyon kipihenve, az ne is közelítsen a kurzorral a play gomb felé. A reklám azokat a jeleket veszi sorba iszonyatosan irritáló módon, újra és újra megismételve őket, amelyek arra utalnak, hogy itt az ideje munkahelyet változtatnunk. Te is üvölteni tudnál reggel a fájdalomtól, amikor reggel be kell lépned a kapun? A főnököd szarba se nézi a munkádat, rólad már nem is beszélve? A nap bármely pilanatában sírni tudnál, és bárhol szívesebben lennél, mint az íróasztalod mögött? Egy őrült dolgozik a szomszédodban? Egyre égetőbb kényszert érzel arra, hogy kisállatokat kínozz, de legalábbis rendszeresen pofán vágj egy koalát? Ha igen, akkor bizony ideje munkahelyet váltanod. Ja, és talán mondanom sem kell, hogy ez a reklám is a Super Bowl alatt megy majd le ma éjszaka. via: adfreak

 

Címkék: humor super bowl

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr16907252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öntelt radírpók 2009.02.01. 21:06:21

hát egész egyszerűen kurvajó

m.cz.m 2009.02.01. 22:07:27

sztem is eszetlen jo. és egyáltalán nem irritáló. senem kell kipihentnek lenned hozzá. nagyon jol illusztrálja a szörnyű munkahelyek által okozott frusztrációt és a monotonitást, nap mint nap, ujra meg ujra. és engem szorakoztat is kurvára:) amugymeg ha ennyire idegesít miért raktad ki?:)
plusz kötözködés márcsak, hogy az nem főnök, hanem munkatárs:)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.01. 22:19:12

mczm
Persze. A célja, hogy úgy legyen idegestő, hogy egyúttal vicces is legyen. Nálam a pofán vágott koala visz mindent, ami olyan alja poén, hogy szégyellem is magam, amiért teli szájjal röhögök rajta:)

páva vagyok hagyjatok repülni 2009.02.01. 22:44:46

Nagyon jó! Nagyon jó! Bár nem illik klasszikushoz visszanyúlni, nekem minden idők legjobb karrier-es reklámja az, amikor a csimpánzok tartanak értekezletet, mulatoznak, pedig fordítva tartják a sales grafikont.

sebcsaba 2009.02.02. 00:39:14

Szerintem nagyon béna. Se nem vicces, se nem érdekes. Egyszerűen idegesítő és unalmas.

wice 2009.02.02. 08:53:17

ahhahhahha: "you daydream of punching small animals", es a koalan meg szemuveg is van, h meg durvabb legyen, h pofanveri. egyszeruen kesz.

gojszi 2009.02.02. 09:45:45

Nagyon kemény:D Így kellene kezdeni minden hétfőt.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.02.03. 07:30:48

...és azt tudtátok, hogy a TPS jelentésekre új borító kell? :o)

szente_csaba 2009.02.08. 11:49:51

hát ez iszonyat idegesítő, tévében tuti minden ember elkapcsol. semmi vicces nincs benne, 2 mp után tudod, hogy végig ez az idegesítő ismételgetés megy, de meddig...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása