Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Itt vannak az idei Super Bowl reklámok

Itt a blogon már ti is megnézhettetek néhányat az idei felhozatalból. A carrierbuilder őrülten vicces vagy viccesen őrült filmje, a Peta zöldségszexes reklámja és a Lexus kártyaépítős szpotja is tiszteletét tette nálunk. Arra, hogy az összes tegnap leadott reklámot bekopizzam, nem alkalmas a blog, de az Ad Meter oldalán megnézhetitek és értékelhetitek is mindet. Érdemes itt kutakodni, mert ahogy a neve is mutatja, a site a látogatók tetszése alapján rangsorol, így könnyen kimazsolázhatjuk a tegnapi termésből a legjobbakat. Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr93917664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tygger 2009.02.02. 12:35:29

már reggel megnéztem egy párat, a coca-cola például két tök hangulatos filmet hozott. meglepő, h a hyundai mekkora pénzt ölt az idei super bowlba, az audis spot viszont messze nem hozza a tavalyi szintet. azért vannak kedves, aranyos filmek.

tygger 2009.02.02. 12:40:45

a 47. helyen álló hyundai spot sztem több figyelemre érdemes amúgy.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.02. 12:53:42

tygger
A Hyunday már jó idje a versenytársak szívatásával jön, lehet, hogy ezért nem hatotta meg az embereket. Nem rossz, de bennem nem is nagyon fog megmaradni, ellentétben a hyunday márkanév helyes kiejtésével, amiről bevallom én is most tudtam meg, hogy úgy kell helyesen mondani, mintha sundayt mondanánk.

tygger 2009.02.02. 13:13:37

@reklámbuzi:
:) legalább erre jó volt. az viszont fura, h két szerelmes lovacskával ekkora tetszési indexet lehet elérni. persze alapszabály: végy egy aranyos állatot, ugye.

dzsefi 2009.02.02. 13:41:50

a legtöbb reklámot behozhatnák itthonra is (persze csak amilyen termékek léteznek nálunk), kicsit feldobná a hazai kínálatot.

személy szerint ezek jöttek be legjobban: 1-8-11-13-18-21-44-47, de az álláskeresősek mindent visznek :)

Geitenbeffer_ 2009.02.02. 15:05:30

@reklámbuzi: Amúgy "Hájundáj"-nak kell ejteni, de gondolom az az amerikai füleknek nem tetszene túlságosan :-)

Black Mamba 2009.02.02. 15:07:00

ha valakit érdekel a felhozatal Bob Garfield /AdAge/ szemével:

link.brightcove.com/services/link/bcpid1370868150/bctid9809054001

mostjönatutituti 2009.02.02. 15:48:32

én meglehetősen vártam az idei SuperBowl reklámokat sőt arról beszélgettünk miközben néztük a meccset, hogy de jó lenne, ha nem prostamol meg ilyen darabokat kéne nézni a szünetben hanem nekünk is jutna egy kis reklám jóság
és hogy őszinte legyek, egy-két darabot leszámítva abszolút nem durrantak idén nagyot SuperBowl reklámok
szerintem van köztük néhány kifejezetten kínos is (pl. éneklő madárijesztős GE, az egyik lovas Budweiser, aminek a végén elhangzik "köszi nagyapu, szeretem ezt az országot", de szerelmét kiszabadító ló is sztem meglehetősen gázos)
de hogy necsak a negatívumot vegyem észre: a hulu reklám szellemes és nagyon a termékről szól, de a két Doritos reklám amellett hogy vicces, simán lehetne Bud light, Mentos, Coke Zero/Pepsi Max... bármi, ami ugye a Pepsi Max reklámra is igaz fordítva
de a Coke Zero reklámja a legyőzhetetlen Troy Polamalu-val és az előző nagyon vicces és a coke-tól meglepően önkritikus szpotokból ismert Coke brand managerekkel
( www.youtube.com/watch?v=_UzU7sQFZKo és pl
www.youtube.com/watch?v=mrJ9hrAAeIU )
nagyon jó és nyilván döntős csapat egyik sztárjával elég nyerő reklámfilmet forgatni

mostjönatutituti 2009.02.02. 15:53:34

ja és még annyi, hogy sztem azért nem jó a felhozatal, mert most utólag végiggondoltam, hogy hány reklámot fogok vírusként továbbküldeni a kisbarátaimnak... és rövid fejszámolás után, csak a monster.com -jut az eszembe... rendben van hogy nem vagyok se átlagos, se amerikai fogyasztó, de azért jól meg kellett volna gondolni, hogy mire megy a 100.000 dolcsi másodpercenként

Tiria 2009.02.02. 16:16:47

hm... én személy szerint csalódtam. Alig volt olyan, amire felcsillant a szemem (és a fülem). A monster.com nálam is, amit egyedül továbbküldenék. A Budweiser lovacskái borzalmasak. Viszont a Hyunday - Sunday is örökre megmarad, ezt én sem tudtam :).

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.02. 16:22:08

Tiria, mostjönatuti
A másik megoldás, hogy közben annyira jók lettek a magyar reklámok, hogy azokhoz képest már nem is akkora a különbség:)))

freddo 2009.02.02. 16:50:26

Én nem is emlékszem ilyen gyenge évre. Az, hogy nincs Nextel, Fedex, Mini, egy dolog, de hogy a Bud Light ilyen elképesztő rossz, mindent elmond. (Meg ez a Bob Garfield... eh.)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.02. 17:56:57

freddo
Igen, a Fedex nekem is nagyon hiányzott, és az agyonünnepelt - mert éppen azt teszik - Doritos-szpotoktól sem dobtam el az agyam. Nem baj, idén az amerikai foci mindenért kárpótolt!

adam434_ 2009.02.02. 21:10:05

van valakinek egy teleportja? Denny'snél még 1 óráig adnak ingyenkaját :P

Chalabre (törölt) 2009.02.03. 18:31:52


Hááát... Én is többre számítottam. Nem hagytak bennem maradandó nyomot.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása