Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
"Másodszor jelentkezett a Jövő a jelenben kutatásával a TNS Hungary és az Omnicom Media Group (OMG). Tavalyi anyagukhoz hasonlóan ezúttal is a kommunikációs csatornák jelentőségét és várható jövőbeni elmozdulásokat vizsgálta a két cég. A válaszadók, mint a megbízói oldal képviselői azonban nemcsak büdzséjük megoszlásáról nyilatkoztak, hanem arról is, hogy ma Magyarországon ki nevezhető sikeres marketingkommunikációs szakembernek. A válaszadók sok nevet említettek, ami jelentheti azt is, hogy ebben a szakmában sok sikeres ember tevékenykedik, ám jelentősebb szavazatmennyiséget kapó szakembert keveset találunk. Jellemző, hogy az első helyre befutó Geszti Pétert is mindössze 9-en említették spontán."
Forrás: kreatívonline
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.