Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megrázó balesetmegelőzési kampány

Jól indult a napod? Na, akkor én most elrontom, mert ha ezt a keményen depresszív hangulatú filmet megnézed, garantáltan nem fogsz a végén hangosan felröhögni. A brit Department for Transport által készített reklámfilm azt mutatja be, mi történik azokkal, akik a városban a megengedett sebességet túllépve, gondatlanságból elgázolnak valakit. Nem nagyon lehet ezzel egyenesbe jönni, ha az embernek ép pszichéje van, pláne akkor, ha egy gyerek az áldozat. A film főhősét egy kisfiú kísérti, bármerre jár kis áldozata, Damien kitekert testhelyzetben lévő testét látja maga előtt a földön. Kicsit távol van ez a nálunk megszokott balesetmegelőzési gyurmafilmektől, meg félig ördög-félig hóember plakátoktól. Ennek megfelelően azt hiszem a hatása is egy kicsit erősebb. via: adfreak

Címkék: autó nonprofit morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr24919802

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: theba.hu » Blog Archive » Ezt olvastam - 2009-02-06 2009.02.06. 18:14:21

[...]doubles as really cute MP3 player, doesn’t take stills - 2009-02-06 Megrázó balesetmegelőzési kampány - 2009-02-06 korrekt[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.02.05. 13:35:11

durva. de ha ettől csak eggyel kevesebb embert gázolnak el, megérte.

egyébként meggyőződésem, hogy tényleg valami ilyet élhet át egy gondatlan és felelőtlen vezető egy balesetet követően... Ennél rosszabb büntetés pedig vsz. nincs is.

Kavics 2009.02.05. 16:14:00

@felhasznalo: hát halottan feküdni a füvön se olyan hajde fasza

fck 2009.02.05. 16:48:51

@Kavics: lol

A reklám pedig tényleg kiált érte, hogy itthon is vetítsék.

Hangyasav 2009.02.05. 20:43:24

Basszus, ez üt!

Jó lenne itthon is broadcastolni, h ne csak reklámőrültek értékeljék...

deejayy · http://deejayy.hu/ 2009.02.06. 15:32:13

Ez különben semmi ahhoz képest, amit korábban láttam az ittas vezetésről. Ott komolyan durva életszerű baleseteket játszanak meg, ennél négyszer depresszívebb és felkavaróbb minimum.

Ez egy sokkal szolídabb: www.metacafe.com/watch/329806/dont_drink_and_drive/

Ha valaki tudja melyikről beszélek nyugodtan bepasztolhatja...

lotte_w 2009.02.06. 21:38:30

Hát, távol van a gyurmafilmektől, de talán már időben is (vagy nem? azok mikoriak? najó, az a félarc az új, sajnos). Közben külhonban ott vannak ezek a sokkoló, felkavaró reklámok, kicsit gyanús h emberi jogi meg állatvédő szervezetektől jönnek, ők csinálnak egy rakás ilyet arrafelé, ez a brit reklám is válogathatott azoknak az eszköztárából... Nálunk ez az egész műfaj hiányzik, de sztem valahogy furcsa is lenne egy ilyen "aktivista" jellegű kampány, nyúzott jegesmedvével, bevarrt szájú nővel meg gyerekhullával, nem? persze lehet, hogy rossz (másoknak ártó) szokások megváltoztatására ez éppen jó, de másra egy kicsit túlzásnak tartom... (ez, konkrétan, amúgy szörnyű, horror, nem fogok tudni aludni)

zolifu 2009.02.06. 23:09:21

Szenzációs! Nem durva, hanem erős. Nem visszataszító, hanem felkavaró. Nem az áldozatról szól, hanem rólam. Ez az insight.

elfmage 2009.02.07. 01:23:20

Mondjuk nem tudom hogy aki az elé féktávon belül autó takarásából kilépő gyereket csapja el és öli meg, az vajon nem ugyanezt éli-e át (sőt vétlen gyilkosnak lenni lehet rosszabb)...

Egyébként kéne ez a magyar adókra, sokkoló

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.02.08. 22:23:03

@Kavics: Aha, nyilván eszembe se jutott volna, ha nem mondod. De kösz, hogy szóltál.

Kavics 2009.02.12. 22:05:15

@elfmage: erről szól a reklám! 30-nál mennyi a féktávod?? Egy méter?

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.02.13. 12:59:47

Ez egy nagyon jó reklám. Sajnos itthon nincsenek erős üzenetek, valahogy mindig valami vicces rajzzal oldják meg (lehet, hogy paranoid vagyok, de szerintem valaki jó sok pénzt kaphatott érte). Semmi visszatartó ereje nincs, semmi sokkhatás. Az igazi szerintem az lehetne, ha valódi balesetekről készült képeket tennének ki (hasonlóan, mint a cigidobozok esetében).

kezdi.cs 2011.01.06. 22:16:01

Talán az egyik legjobban kifejező reklám ebben a kategóriában. Átlehet érezni azt a feszültséget amelyet a kisfiút látó férfi,tapintani lehet a fájdalmat amit ez a reklám igazából mondani akar. Nagyon jó irányba tereli a gondolatokat, hogy miért is kell óvatosnak lennünk.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása