Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az a megtiszteltetés érte az addict stábját, hogy az Menedzsment Fórum (mfor.hu) gazdasági lap által szervezett Reklámmustra reklámversenyen az ötfős szakmai zsűri tagjai lehetünk. Kicsit meglepődtünk, amikor Horváth Lajos (a Laboratory Ideas kreatív igazgatója), Gosztonyi Csaba ( a Carbon Group vezetője), Réz András és Sas István mellett felkértek bennünket, hogy mi is vegyünk részt az egyébként csak virtuálisan létező zsűri munkájában, és értékeljük a pályázó alkotásokat, de aztán örömmel mondtunk igent a szervezőknek. A névsor meglehetősen érdekes, de már ezért megérte beleugrani az egészbe.
A Reklámmustra már nem először kerül megrendezésre, és egész komoly médiatámogatást is kap. Az egyetlen furcsaság a megmérettetéssel kapcsolatban a nevezett reklámok listája, ami nekünk is meglepetés volt. Ha péklapáttal kergetnének se tudnám megmondani, miért épp ezek a reklámok kerültek a mezőnybe. De hát mindegy, az egyszeri blogger arról szavaz, amiről kérdezik, nem válogat, nem teszi ki a neki nem tetsző reklámokat a tányér szélére.
A szavazásban minden jelenleg aktív addictos részt vett, és ahol lehetett, ott a Reklámszemle rovatunkban az általatok leadott pontszámokat is számba vettük az összesítésénél. Voltak olyan reklámok, amelyek komoly fejtörést okoztak, (A Pepsi és az Axa reklámjára két zsűritag is vastag nulla pontot adott), de végül bár felhívtuk a szervezők figyelmét a problémára úgy döntöttünk, hogy az Axa - a készítő hat reklámügynökség által is elismert módon - csupán csak adaptált filmjét leszámítva, minden munkára adunk pontot.
De nem is ez a lényeg, hanem hogy elindult a népszavazás, ami egy újabb alkalom arra, hogy a fogyasztók megbúbolják vagy éppen seggbe rúgják a reklámok készítőit. Nézzétek meg az oldalt, ami idén egy reklámfeljelentő rovattal is gazdagodott, ahol a felháborítóan szar reklámokat gyűjtik össze. Mustráljátok meg a felhozatalt, és értékeljétek a reklámokat minél többen!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.