Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hatalmas csinnadratta, dobpergés és szűzlányok sikongatása közepette mutatták be néhány hónappal ezelőtt a Pepsi minimum világmegváltónak szánt új logóját, amit úgy harangoztak be, mintha annak már puszta látványától is kiesne az emberek kezéből a Coca-Colás palack. Én már első nézésre is csak ingattam a fejem, és kicsit szégyelltem magam amiatt, hogy nem érzem azt, amit a pepsisek szerint éreznem kellene. Nekem ez csak egy csavarásnak tűnt a semmin, azt gondoltam róla, hogy ez az újra feltalált spanyol viasz klasszikus esete. Nem tartom rossznak a logót, de azt sem gondolom, hogy korszakváltó vagy éppen alkotó lenne. Egészen addig, amíg rá nem bukkantam a neten a készítő ügynökség, az Arnell Group prezentációs anyagára (katt ide), amelyből megtudtam, hogy milyen filozofikus mélységű jelentésrétegei vannak a logónak. Ez az anyag olyan szintű és pofátlanságú marketing- illetve reklámbullshit, amire bármely szófosó kreatív élete végéig büszke lehetne.
Olyan arcpirító ökörségek vannak benne, amelyek egész egyszerűen letehetetlen olvasmánnyá teszik a prezit. Mindenki szálljon magába, aki például nem gondolta volna első ránézésre, hogy a logó tulajdonképpen egy fiatalos emoticon. Az meg, aki nem látta meg benne a jin-jang szimbólumát, a Parthenonnal, Mona Lisával, a Bibliával és az univerzum teljességével való kapcsolatát, vagy nem érti, hogy vezethető le a logó egyenesen a Föld mágneses erőteréből, az meg se szólaljon. Olvassa el inkább az anyagot, amit már csak azért is érdemes átfutni, hiszen egy sikeres, dollár százmilliókat hozó pályázatról van szó, amivel egy egész boardnyi pepszist meg lehetett győzni. Komolyan mondom, könnyfakasztóan gyönyörű darab! via:adfreak
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.