Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Szabó Győző Blikket árul

A Blikk két évvel ezelőtt egy jó visszhangú kampánnyal elkezdett imidzset építeni, és egy ideig viszonylag következetesen használta a Vége a képmutatásnak szlogent. Aztán valamilyen oknál fogva úgy döntöttek, hogy nem élet az élet egy kilóra megvett, "hiteles" celeb nélkül, akinek a homlokára lehet tetováltatni az újság lógóját. Körbenéztek hát a celebpiacon, és elkezdték keresni azt a karaktert, akit a Borsot szóró Gesztesi Károly ellen csatába lehet küldeni, hogy a két lap standokon vívott harcát a celebvilágra is kiterjesszék. Nem tudom pontosan, miért épp Szabó Győző lett a kiszemelt áldozat, talán a még mindig kint lévő, a pálinkaivást népszerűsítő plakátok tetszettek meg a szerkesztőségnek, amelyeken az ő bizalomkeltő mosolyával próbálnak bennünket az égetett szesz fogyasztására bírni.

Amúgy Győző nem tűnik rossz választásnak, ha az ember egy közkedvelt, mackós, nőkkedvence, vicces karaktert szeretne. Divatos szófordulattal élve ismert és elismert színész, egy-egy színpadi pucérkodást leszámítva nincsenek különösebb ügyei, és bár a táncos kiszavazósóban azonnal kiejtették a nézők, a Beugróban hétről-hétre mindenkit megnevettet. Csak hát ugye ott kezdődik a probléma, hogy rábökünk egy megfelelő celebre a reklám még nincs kipipálva. Kezdeni kell vele valamit, ami nem egyszerű dolog, amit már a Bors és az aranyelefántokat kergető, női ruhába öltöztetett, és nevetségessé tett Gesztesi példája is jól mutat.

Szabó Győzőt ezúttal stúdióba ültették egy "vagány" kisfiú mellé, akiről nem derül ki, hogy pontosan miért is van ott. Még a Xénia-láz forgatásáról maradt itt? Az egyik elvált opreatőr fia? Választ nem, csak egy kissé sótlan beszélgetést kapunk, amiből kiderül, hogy ő sem tudja mit keres ott, hiszen Szabó Győzőtől tudja meg, hogy éppen reklámot forgatnak. A párbeszéd érezhetően arra van kifuttatva, hogy a Blikk elmondhassa magáról, hogy nekik mindenhez közük van, aztán már jön is a semmitmondó szlogen, miszerint a Blikkben egyszerűen minden benne van, illetve, hogy minden egyszerűen van benne. Micsoda csavar!  Ha ti is örültök, mehet a magas pontszám, de ha már most eleget láttatok Szabó Győző  és a Blikket olvasó nyolcadikos kalandjaiból, akkor válasszátok az alacsonyabb pontokat. Szavazzatok nyugodtan, mert nekünk is mindenhez közünk van.

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2/5)

Címkék: reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr85944910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2009.02.16. 11:14:09

Borzasztóan irritál az a kissrác. Vagy csak túl öreg vagyok, és nem találom jópofának egy tizenkét éves kölyök bunkózását (még ha Szabó Győzővel és ha csak poénból is)?

pekmester 2009.02.16. 11:36:38

@nick nolte:
nincs azzal különösebb baj. az ötlet jó, a kivitelezésen kellett volna még csiszolni.

ethan blow 2009.02.16. 11:37:11

Igen, nick nolte kommentjéhez szólva:
ez itt fenn teljesen egyértelműen oldschool szar, szerintem itt kb. le is lehetne zárni az értekezést, sok új és építő vélemény nem fog elhangzani, merthogy minek?

Ugyanakkor a belinkelt Soproni filmről kíváncsi lennék kurvára a véleményekre, mert én nem tudom eldönteni, tetszik-e? Valahogy egészen tetszett, amíg a végén (tegnap a tévében) meg nem láttam a sört. A youtubosoknak ezzel együtt láthatóan egyértelműen bejön.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.16. 11:47:48

bulgakov
A Soproniról holnap lesz szó, addig ennek kapcsán ajánlom figyelmedbe a Molson sör I am canadian című kampányát a Youtube-on. Segíteni fog a döntésben.

arasuna 2009.02.16. 11:51:36

Hja, Szabo Gyozo mar lassan tenyleg olyan mennyisegben folyik a csapbol, mint Gesztesi...

Szerintem az egesz szornyu, a kivitelezese meg anno az Expressz reklamok hangulatat hozza nekem.

Ami a Sopronit illeti, hatareset. Nekem tetszik maga a koncepcio (meg csomo jo dolgot talaltak a magyarsag szimbolizalasara), de bevallom oszinten a filmben szereplo srac szamomra kicsit tul Petofis, "talpra magyaros...", nem eleg termeszetes.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2009.02.16. 12:03:31

Engem meglepett Sz. Győző Blikk-es bevállalása... undergroundos zenei múlt(és Bozsikyvettes jelen) után, talán a Szeretnemszeret-sitcom még bejött... a Beugró zseniál...de kár, hogy a belső hangja, nem mondta most neki, hogy stop.
Szerintem sokkal értékesebb ember, minthogy ilyeneken elkoptassa magát...:(

ethan blow 2009.02.16. 12:05:31

reklámbuzi

oks, nem akartam elébevágni, de köszi a linket.
Magyar vagyok, de nem használom. Megint.

Mr. Blowfish 2009.02.16. 12:16:28

Ez a reklám tipikus két pont nálam. Van nála roszabb de 5 perc alatt kitalálok egy ugyan ilyet. (Igény esetén be is kommentelek egy scenáriót)

A Sopronis meg egy négyes lenne, de a kanadai után csak egy hármas :(

arasuna 2009.02.16. 12:27:17

reklambuzi

Koszi a linket, megneztem es igy a kanadai spot utan erdekes megint megnezni a Sopronit. Nalam a kanadai spot utan is hatareset a Soproni, teccik... nemteccik... teccik... nemteccik... talan inkabb teccik mint nem. Asszem.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.02.16. 13:10:14

Tudjátok ilyenkor mindig elfelejtitek kinek készül a reklám B,C státuszt kell lőni nekik pedig szerintem jó. Nekem is teccik 4 pont

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.02.16. 13:11:47

...ja és a kissrác nagyon jó benne tipikus 12-13 éves, akit irritál, annak nincs ilyen az ismerősi körében

nick nolte (törölt) 2009.02.16. 13:34:42

najó....
a sopronit maj a "posztjában"....elemezzük...
:S:D

majomka 2009.02.16. 14:15:03

Szerintem ez a reklám azért annyira nem rossz, leszámítva az elejét, mi most egy reklámban ülünk, kicsit erőltetett. Meg ja, mOndjuk GYőző is inkább csak egy szőrös vörös törpe, mint férfi, meg valóban, a gyerek is biztos igaziból is ilyen kis férci, de mégis. Talán az ötlet, ami egyébként a blikk nők esetében sem oly rossz.

Kétkerék · http://bringavideo.hu 2009.02.16. 15:14:36

Szerintem ha ez lenen a legszarabb reklám a hazai piacon akkor mi egy kiegyensúlyozott boldog nép lennénk.....

Vagy azok vagyunk?

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.02.16. 15:16:21

sztem jól fókuszál a célcsoportra. Bár a BLikk húzott már enné jobb imázskampányt is elő a zubbony mögül.


Emlékeztek arra a stratégiai ötletre, amelyik:
„Egy őszinte világban nem lenne ránk szükség. Blikk. Vége a képmutatásnak.” fősorral operált.

(színésznő, futballbíró, politikus).

Ezekben a kampányfilmekben jobban átjött, hogy a Blikk őszinte, szókimondó társa az olvasóknak, segít eligazodni a világ dolgaiban.

Szerintem:)

Chalabre (törölt) 2009.02.16. 15:32:39


Nem tudom milyen a Blikk, így nehéz megítélni a reklámot. Kívülállóként igénytelen. A Blikk igénytelen?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.02.16. 16:00:22

Na, a Sopronit közben kitette a Szívlapát, úgyhogy én már nem fogom. Aki a magyar-kanadai párhuzamról szeretne értekezni, ott megteheti.

arasuna 2009.02.16. 16:18:51

Nagy kar reklambuzi, kivancsi lennek a velemenyedre Soproni ugyben.
Akkor a Szivlapaton megirod? ;)

Hivatalosan is Szpészkadett · http://bulb.blog.hu/ 2009.02.16. 19:35:59

Én felteszem a szokásos kérdésemet: mi az ötlet?
A sztár egy kisfiúval beszélget és elmondja, ami benne van a briefben?

És mi lesz a következő filmjük?

A megvalósítás meg hát: látszik, hogy valami otthagyott díszletben vették fel. A pénzt valószínűleg a celebbe nyomták.
Remélem Győző nem fogja megbánni, amikor majd rajzolt elefánt hátán lovagol...

Nálam megbukott ez a film.

nikk rivers 2009.02.16. 21:35:42

közeli ismerőseim körében van pár pedagógus, hupililát hányok a mai tipikus 12-13 éves srácoktól, akit nem irritál, maga is ilyet nevel...

SUB_ZERO 2009.02.16. 22:10:06

Nos, nekem is a legnagyobb problémám a vagánykodó, neveletlen kölök...
Az egész elég blőd, de az a gyerek...

Chalabre (törölt) 2009.02.17. 15:56:08


Néhányan olyan vagytok, mint egy begyöpösödött nyugdíjas klub tagjai. Megcsömörlött, lemerevedett, szögletes lelkek. "JAJ, EZEK A MAI FIATALOK!" Emlékeztek, amikor ránk is ilyeneket mondtak az idősebbek és a középkorúak kamasz vagy tinikorunkban? Milyen gáz volt! Én akkor megígértem, hogy nem akarok ilyen öreg lenni. Miért kellene ismételni a generációs különbségeket? Nekem semmi bajom a kis srác viselkedésével. Majd kinövi. Én is ilyen magamnak való, mufurc voltam ennyi idősen. Miért vetnék rá követ? Korral együtt jár. Tizenévesen minden normális kamasz úgy érzi övé a világ, mindent ért, a felnőttek tök hülyék, a szülők ellenében a kortársak véleménye lesz a döntő. Miért várunk tőlük többet, mint amire magunk sem voltunk képesek az ő korukban? Igazságtalanság.

Rugalmasabban öreg csontok! "Proenzi 3" :-)!

nikk rivers 2009.02.21. 09:07:22

Azén default szövegem a "JAJ, EZEK A MAI NYUGDÍJASOK!".
@Chalabre:
A tinédzser kor sajátja a lázadás, de ha a médiában ilyen minták jelennek meg, akkor az kb 'benzinkúton rágyújtani' esettel ér fel.

majomka 2009.02.22. 11:50:17

De nem a lázadással van a baj, hanem a fejével. Lázadni úgy is lehet, hogy közben nem okádsz, semmibe meredő, üres tekintettel. Azt, h "közöd?" meg lehet kajánul is kérdezni, nem csak böszmén.

Nitram 2009.03.08. 18:14:09

minimum felpofoztam volna a "Közöd?" után :D

A Punkok lázadnak. Ez a gyerek hol Punk? :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása