Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Szex témakörben ritkaság a finom, szép és ízléses reklám, pláne az olyan, aminek még valami pozitív üzenete is van. Egy Viagrához hasonló termék meg aztán különösen csábító alkalom arra, hogy a kreatívok kiéljék túlfűtött szexuális fantáziájukat. Arra, hogy lehet meztelen férfi és főleg női testek nélkül is emlékezetes reklámot készíteni a potencianövelőnek, a mexikói Publicidad ügynökség filmje is jó példa, amelyben egy idős pár visszafiatalodását követhetjük nyomon a lépcsőházban.
Ügyes ötlet, ráadásul gyanítom, hogy ez a megközelítés ezerszer közelebb van a célcsoporthoz, és a mögötte meghúzódó insight is valód lehet, hiszen aki a boldogság kék tablettájához nyúl, az legtöbbször tényleg csak azt szeretné, ha szexuális élete és ezáltal a partnerkapcsolata újra olyan lenne, amilyen a legelején volt. Ezt a reklámot nézve az ember egy kis túlzással szinte már sajnálja, hogy nincsenek potenciazavarai. Na de nem kell csüggedni, ami késik, nem múlik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.