Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mégis van ízléses Viagra-reklám?

Szex témakörben ritkaság a finom, szép és ízléses reklám, pláne az olyan, aminek még valami pozitív üzenete is van. Egy Viagrához hasonló termék meg aztán különösen csábító alkalom arra, hogy a kreatívok kiéljék túlfűtött szexuális fantáziájukat. Arra, hogy lehet meztelen férfi és főleg női testek nélkül is emlékezetes reklámot készíteni a potencianövelőnek, a mexikói Publicidad ügynökség filmje is jó példa, amelyben egy idős pár visszafiatalodását követhetjük nyomon a lépcsőházban.

Ügyes ötlet, ráadásul gyanítom, hogy ez a megközelítés ezerszer közelebb van a célcsoporthoz, és a mögötte meghúzódó insight is valód lehet, hiszen aki a boldogság kék tablettájához nyúl, az legtöbbször tényleg csak azt szeretné, ha szexuális élete és ezáltal a partnerkapcsolata újra olyan lenne, amilyen a legelején volt. Ezt a reklámot nézve az ember egy kis túlzással szinte már sajnálja, hogy nincsenek potenciazavarai. Na de nem kell csüggedni, ami késik, nem múlik.

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr36971771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.03.01. 15:54:49

Ez csodálatos volt. Tényleg nem tolakodó, nem agrsszív, arra hívja fel a figyelmet, amire kitalálták a tablettát.

Mr. Blowfish 2009.03.01. 16:31:43

5/5 Izléses, szentimentális, egyértelmű. Amilyennek lennie kell.

Reklámbuzi te meg okosan becsempészted a post végére a magad kis "hirdetését"... örülünk neki :D

nav 2009.03.01. 16:43:16

Jé, van élet "az odaégett zsír eltávolításán" túl is!

KiNG 2009.03.01. 17:35:23

Teccik, teccik a gondolatmenet megvalósítása, de én még inkább nem kívánnám, hogy a nagymamára izguljak, inkább majd később! :DDDDD

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.03.01. 17:43:34

Ha magamtól nem jutott volna eszembe a ti megfejtésetek akkor menjek agybénaság vizsgálatra?

Szóval nekem ezek mind különálló párokként jelentek meg, és az üzenet az volt, hogy a termék minden életkorban (korosztály számára) használható...

(persze, igen, mind nagyon szimpatikus volt, de egy gyöngysor különálló gyöngyeiként jelentek meg és nem ugyanaz a gyöngy más más állapotában).

manor 2009.03.01. 19:21:39

@oázis
az egyforma ruha azért sokat segít - elvileg:) Meg a karakterek is elég hasonlóak.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2009.03.01. 19:29:16

@manor:

a magad finom módján tehát azt javaslod forduljak elmeszakértőhöz? komolyan aggódom magamért..

persze minden képet mindenki másként értelmez, de ha van olyan összefüggés, ami egyáltalán nem kattan be, akkor az alany elvileg agyfuncióhiányosságban senyved...

rusty 2009.03.01. 21:22:55

@oázis:
Szerintem is teljesen egyértelmű a reklám...

cooldavee 2009.03.02. 02:16:55

@oázis:
Az a vizsgálat nem árthat... ;-)

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2009.03.02. 08:56:42

Tombolok! Ez tökéletes, és még csak 1x néztem meg. Az is nagyon érdekes, amikor megállnak a lépcsőfordulóban a nő miatt, lehet, hogy ő sem bírja már annyira... nagyon finom a végén a kis kék logo, és semmi más. "Tudod, mi ez, próbáld ki."

Olyan kérdések felmerülnek, hogy vajon az idősebbekre hogy hat ez a film, nekik is leesik-e, vagy éppen nem. Én egyértelműnek érzem, de lám, mégsem az. Végül: maga a film csorbítatlan érdem, de az, hogy a végén elég a kék logót odavetni, annak az eredménye, hogy mindenki tudja már, mit jelképez, mi a "kék pirula". És ezt ennél jóval kevésbé elegáns úton-módon sikerült az elmúlt 15 évben elérni.

Most először kíváncsi vagyok, miket csinált még ez az ügynökség. Óriási empátiával nyúltak a témához, szobrot érdemel.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.02. 10:40:55

Na, igen, az egyforma ruha valóban sejteti, hogy ugyanarról a párról van szó...

Egyébként egyetértek az előttem szólókkal: finoman, ízlésesen megcsípett valamit a reklám, a tálalás is remek, 5/5 pont.

borzalmacska 2009.03.02. 12:44:33

Mondjuk a Benjamin Button-utóérzés megvan...

arasuna 2009.03.02. 14:16:33

Hat ez nagyon szep. 5bol 5.

Fashionistas 2009.03.02. 14:27:56

Borzalmacska: Onnan kapták az ötletet a készítők :)

cyber panka 2009.03.02. 18:03:41

fu ez nagyon szép lett tényleg. kár hogy a viagrához számomra eddig egyáltalán nem társult a hétköznapi idős úr aki vele egyidős élete párjával szeretné élvezni a testi örömöket.
valószínűleg ezért készült egy ilyen film. szóval akkor működik :)

asztalfióknak suttogó 2009.03.06. 17:55:05

Nagyon jó!!! Minden tökéletesen átjön, aminek át kell jönnie. Azért vannak még normális reklámok, hurrá!

GranaPadano 2011.01.03. 23:04:46

Valóban ez egy komoly reklám, de nem tudom, hogy mit reklámoznak. Ha nem olvasom előre, hogy ez egy Viagra reklám akkor még talán valami fiatalító szerre gondolok :)

Ha idős leszek majd mindenféleképpen kipróbálom.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása