Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sörreklámokból el vagyunk látva rendesen, bár sajnos az igazán jó külföldi filmek közül néhány Stella Artois és Heineken szpoton kívül nem sok színvonalas alkotás jut el hozzánk. A Bud, a Bud Light, a Giunness vagy a Carlton reklámjait a hazai tévénézők sokszor még hírből sem ismerik, pedig ha ezek mennének a hazai csatornákon, azt hiszem sokat változna a reklámok általános magítélése is. Cserébe viszont vannak nekünk jófajta hazai söreink, amelyekből meglepő módon nincs is olyan sok, mint azt az ember gondolná, már ami az országosan kampányoló és ATL médiumokban is hirdető márkákat illeti.
Elsőként itt van a hűség söre, a Soproni, amelynek kommunikációja mostanában egy kissé kezd kaotikussá válni. Egyrészt fut a Sörbarátok című reklám-sitcom, ami a Jóbarátok laza humorát próbálja átültetni a magyar sörhétköznapokba, inkább kevesebb mint több sikerrel. Ezzel párhuzamosan elkezdték a Soproni Liga reklámozását is, amelyhez hiteles, a hazai bajnokságban játszó, magyar futballistákat igyekeztek megszólaltatni. Sajnos ez szinte lehetetlen vállalkozás, így nem csoda, hogy a reklámok sem sikeredtek túl emlékezetesre. Nem úgy a nagy feltűnést keltő, a kanadai Molson sör kampányát lekoppintó, hazafias Petőfi-szónoklat, amely most is éppen folyik az összes létező csapból, és ami itt a blogon is nagy vitát generált.
A másik nagy sörmárkánk a Borsodi, amely az élet habos oldalát igyekszik megmutatni a fogyasztóknak, erős férfisoviniszta felhangokkal. Volt itt egeres lányijesztegetéssel egybekötött tévévisszafoglalás, öltözőfülke előtt rostokoló barátmentőakció, és egy kifejezetten jóra sikeredett fociszponzor sorozat a buszon bokánrúgott utassal vagy az ápoló stoplijait ellenőrző főorvossal. A harmadik nagy brand, a Dreher komminkációja sem mondható konzekvensebbnek másik két társánal. Az utóbbi időben annyiféle irányba indultak el, hogy ember legyen a talpán, aki követni tudja. Goda Kriszta próbabábus filmje mellett egy gyengébb, az alkoholmentes Drehernek forgatott szpottal jelentkeztek, aztán az új palack kapcsán a Dreher történelmét egy srác ruházatán és frizuráján bemutató filmmel rukkoltak elő. Azóta csak a nagy csendet hallani D. Antalék háza táján.
Így télen a negyedik nagy brand, az Arany Ászok is visszafogja reklámköltését, így a dundi srác karneváli kalandjainak folytatásáért is valószínűleg tavaszig, de lehet hogy akár nyárig is várnunk kell. Emlékeztek, ez az a film, amiben az autót betoló srác úgy érzi, mintha mindenki őt ünnepelné a Mikszáth téren. Aztán bármilyen furcsa is, de ezzel szinte zárul is Miki mókatára, mert néhány rosszemlékű Szalon sör reklámon, (Bajor Imóka és a birkákat nyaggató, egyenesen a sörfőzdéből érkező teherautó) és a Fekete Laci kétségtelenül stabil sörhasára egy egész márkastratégát építő Kőbányain és a lassan feledésbe merülő, szúnyoglecsapós és a konyhaasztalról sört lopó árnyékkal operáló Borostyánon kívül nem is nagyon van jelen az ATL médiumokban más. Persze nekünk most ennyi is elég egy kis felméréshez. Szavazzatok kedvetekre a nektek legjobban tetsző, vagy ha úgy tetszik, a legkevésbé nem zavaró sörreklámokra. Lássuk, melyik sör van valójában az élet habos oldalán!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.