Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Most olvasom, hogy a Nielsen piackutató felmérése szerint miközben az autóipar komoly eladási problémákkal küzd, egyes termékek mind értékben, mind mennyiségben mért forgalma növekedett itthon. A válság legnagyobb nyertesei a rovarirtók, amelyek eladási 15%-os növekedést mutattak, de nem panaszkodhatnak a vécétisztítót és a konyhai törlőkendőt gyártók sem, hiszen itt 12 illetve 11%-os volt a növekedés mértéke. Nem tudom, hogy ebből milyen összefüggéseket lehet levonni, de mivel nagyon izgat a dolog elhatároztam, felajánlom egyévi jövedelmemet a pizzámat annak, aki a leghülyébb magyarázattal áll elő erre a jelenségre. Ha éhes vagy, vagy csak szeretnéd megosztani a többiekkel a te variációdat, csak rajta, a kommentbox mindenki előtt nyitva áll!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.