Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Megújult az otthon ülő Nők Lapja

Idén 60 éves a Nők Lapja, ami azért ha belegondolunk, elég durva szám. Egy ilyen jubileum egyrészt jó alkalom egy kis nosztalgiázásra, annak az időnek a felidézésére, amikor még 1,20 forintba került a lap, és amikor még szenzációszámba ment, ha egy féri írása jelent meg a lapokon. Másrészt arra is alkalmas, hogy a hagyományok felevenítése mellett a megújulásra is apropót adjon. Ezt a kerek jubileumot lovagolta meg a Nők Lapja is, hogy felvarrja egy kicsit az elmúlt években megereszkedett ráncait, és egy új dizájnnal lépjen az olvasók elé. Ezt a lépést egy reklámmal is megtámogatták, ami olyan kellemesen semmilyenre sikeredett, hogy szinte nem is vettem észre a reklámblokkban. Bár férfi lévén ugye nem vagyok célcsoport, de mini-közvéleménykutatásom azt mutatja, hogy a környezetemben lévő nőket sem fogta meg különösebben a szpot.

A filmben egy a vendégére várakozó, alanyátlanodott fodrászt látunk, aztán egy kihalt, akciós feliratokkal telezsúfolt ruhaüzletet. Eddig azt hihetnénk, hogy a gazdasági válság pusztít a plázában, amit a következő helyszín, egy üres étterem is alátámasztani látszik. Csakhogy itt egy férfi ül az asztalnál, aki bánatában a pohár után nyúlt, mert álmai nője bizony még arra sem méltatta, hogy telefon lemondja a randit. És hogy az álomnő e helyett mit csinál? Nem fogjátok elhinni, de otthon plöttyed, és Nők Lapját olvas. Hatalmas poén nem? Na mindegy, még akár értelmes is lehetne, ha mondjuk a végén egy Könnyű belefeledkezni vagy ehhez hasonló sor lenne, ami arra utal, hogy letehetetlenül érdekes cikkekkel van tele az újság. Csakhogy a film végén még meg is erősítik, hogy a nő tudatosan maradt otthon, és szívatta meg a fickót, aki most egy üveg kékfrankosba fojtja bánatát. Mert nincs ám jobb a való élet helyett az újságba temetkezni, és egy új frizura helyett Liptai Klaudia bodorított tincseinek látványával vígasztalódni. De aztán lehet, hogy csak bennem van a hiba, és a valódi célcsoport értékeli majd ezt a fajta humort. Lehet, hogy csak nekem üzeni a film, hogy ez a lap az otthon ülő Nők Lapja. Szavazzatok, és kiderül!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,5/5)

Címkék: újság reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr47981883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arasuna 2009.03.05. 12:39:42

Haat, kicsit ez most elszomoritott. En is lattam a szpotot (igaz nem sokszor) a tv-ben de bevallom oszinten csak a kanapen ulo es bekesen olvasgato no maradt meg bennem (fogggalmam sincs miert) es emiatt meg arra emlekeztem, hogy egy lakashitel kampany vagy valami hasonlo.

Kislanykorom ota korulottem van a Nok Lapja mivel edesanyam jaratta/jaratja, szinte ezen nottem fel. En egy igenyes noi magazinnak tartom ertelmes cikkekkel, ezert is sajnalom, hogy ennyire semmitmondo lett ez a szpot, pedig szepen meg lehetett volna unnepelni ezt a 60 evet.

Ja, edesanyamnal meg a mai napig bele-bele olvasok es hat minden lett belolem, csak otthon ulo no nem.

Hat szavaztam is egy lehorgasztott feju elegtelennel.

majomka 2009.03.05. 13:11:36

Egyáltalán nem jön le elsőre az értelme, hogy a nő lemond a fodrászról, vásárlásról és a dugásról a nők lapjáért, de még ha le is jönne, akkor is hát hülye ez a nő?

nick nolte (törölt) 2009.03.05. 13:14:21

van még a hátujján a 7ed7 vaygmi....az vicces volt...
kb 20 éve:S:D

nayg designváltás az a dölt-írott "l"....

Mária 2009.03.05. 14:48:07

Mit nem lehet ezen érteni.

A Nők Lapját azok olvassák, akik nem járnak fodrászhoz, nem öltöznek szépen és nem ...

Chalabre (törölt) 2009.03.05. 15:10:36

@Mária:

Van benne valami :-).

A Nők Lapja szerintem csak azért élhette meg ezt a tisztes kort, mert a szociban konkurens nélkül nyomulhatott, vagyis ezek szerint már 1949-től. Nemzedékek nőttek fel rajta, nagyanyáinktól kezdve, más női magazinnal nem igazán szembesülve. Belénk ivódott a neve. Micsoda előnyt szerzett magának verseny nélkül? S ezt ki is használja, amíg a rajta szocializálódott nők élnek.

A mai lányok, fiatal nők már nem Nők Lapját vesznek (szinte ciki), hanem Elle-t, Marie Claire-t, Cosmopolitan-t stb. Igényesebb, korszerűbb kivitellel és nem nyugdíjból visszamaradt cikkírókkal.

Érdekes mód a Nők Lapja külső megjelenése és lapminősége még mindig meglehetősen szocreál, és könnyen kivégezhető, habkönnyű, akárcsak ez a szpot, amit itt láttam először. Míg a negyedévenkénti külön kiadványa, a Nők Lapja Évszakok küllemében már halad a korral, felveszi a versenyt a külföldi női magazinok trendi küllemével és még tartalmas is. Kezdenek rájönni, hogy a Nők Lapja brand-nek csak így lehet esélye fennmaradni a jövőben, ha majd kihal az eddigi fix olvasói körük. Már nem sokáig terpeszkedhetnek kényelmesen a foteljukban.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.03.05. 16:14:37

@Chalabre: A "mai lányok, fiatal nők" lehet tényleg cosmot vesznek inkább, de nem azért, mert jobb v igényesebb, hanem más korosztályt céloz meg. Cosmo és tsai olyan cikkekkel van tele, h hogyan szedj fel vkit a közértben meg milyenre borotváld a puncid ha bankigazgatóval randizol és milyenre ha ügyvéddel, a nők lapjában meg tele van "jaj rosszalkodik a kisfiam", "az anyósom az agyamra ment az elmúlt 50 évben"... c cikkekkel. ennyi, és ezzel nem mínősíteni akartam a színvonalukat (na jó, talán egy kicsit :D)
én inkább addictot olvasok ;)

ja és a reklám tényleg szar.
inkább olyat kéne h anyu nők lapját olvas, mellette a kisgyerek levágja a kutya szőrét, felgyújtja, aztán óriási konyhakéssel feliratokat vés a mahagóni étkezőasztal lapjára.
a lényeg végülis uaz :D

borzalmacska 2009.03.06. 14:52:32

Hát a reklámötlet tényleg nem nagy szám, de azért én szeretném megvédeni a Nők Lapja becsületét.

Ami a filmet illeti, a kivitelezés nekem megmenti a középszerű ötletet. A képek és a vágások jók benne, és legalább nem idegesítő. Erős hármas.

Venussal egyetértek, plusz még annyi hogy nekem 24 évesen sem ciki Nők Lapját olvasni. Több olvasnivaló van benne, mint egy négyszer olyan vastag és ötször olyan drága Cosmóban. És nem csak arról szól, hogy mit vegyél fel és mit kenj magadra és mit dugj kinek hova.

Most is itt lehet a legjobb tárcákat olvasni, vivát Münz András és Vígh György. Szépirodalom, aktuális közéleti kérdések, történetek hétköznapi emberekről - mondj még egy lapot, ahol ez mind megvan.
Ha megnézitek, hogy kik ülnek manapság a glossy magazinok főszerkesztői székében, kb. 70% -uk volt Nők Lapjás újságíró. Szerintem ez sem véletlen.

TH 2009.03.06. 15:21:25

Én - mivel nem vagyok nő - nem olvasok női magazinokat, de amikor bele-belelapoztam néhányba, akkor egyértelműen úgy tűnt, hogy a Nők Lapja egy egész normális újság lehet (aminek egyértelműen nem én vagyok a célközönsége), a Cosmo és társai pedig idióta libák gyártására szakosodtak...
A reklámot direkt megnéztem, mielőtt elolvastam volna róla a posztot, és
- a fodrászt és a boltot elsőre nem is értettem
- teljesen kiakadtam azon, hogy minden poén bevetése nélkül normálisnak mutatják be azt, hogy a fickó teljesen feleslegesen vár a nőre az étteremben. Ez így nem is vicces, viszont elég bicskanyitogató volt - nekem. A film kivitelezése viszont szép, azzal pont nincs probléma.

Chalabre (törölt) 2009.03.06. 17:46:13

@venuswoman:

"A "mai lányok, fiatal nők" lehet tényleg cosmot vesznek inkább, de nem azért, mert jobb v igényesebb, hanem más korosztályt céloz meg."

Éppen ez az. A Nők Lapja is látja, hogy hamarosan kihal a célközönsége, és eljön az idő, hogy a mostani huszonéveseknek kell majd megfelelniük, felvenni a harcot és elcsábítani a Cosmon, de inkább Elle-n felnőtt fiatal lánykákból nővé érett kört, különben hogy lesznek 80, netán 100 évesek? Erre gyúrnak most, hogy legyen jövőjük, ne csak múltjuk. A Nők Lapja Évszakok tartalma és kivitele pedig kifejezetten ezt mutatja. Nem hiába dicsértem. Hisz a mai fiatalok már nem fogják beérni szociból ránk maradt minőségi kivitellel, főleg, ha Elle-t olvasott, netán Marie Claire-t, amelyek nem Cosmok, hanem valóban tartalmas, igényes női magazinok, a Nők Lapja méltán legnagyobb konkurensei, amelyekben nem csak a belbecs, hanem már a külcsín is trendi, s nem elavult.

macskafaraok 2009.03.07. 09:55:19

a reklám semmi nyomot nem hagyott, de a lap még jó a konkurenciához képest (amiknek egy része szintén Sanoma lap... )

BON · http://fullscreen.blog.hu/ 2009.03.08. 20:26:02

Kutyagumi, de elfér. Emlékeztető reklámhoz képest sok a sztori, sztoris reklámhoz képest viszont blőd. Az ember hirtelen tényleg nem tudja, mi van. Az újsággal egyébként nincs bajom, csak D. Tóth (Tündibündi) Krisztát önteném nyakon szívesen egy vödör hideg vízzel, mert mesterkélt. Egyébként honnan máshonnan válogattak volna főszerkesztőket, vagy helyetteseket a nemzetiesített külföldi egyentrendimagazinok anno? Ez nem feltétlenül minősítés, de lássuk be, sok választási lehetőség nem volt...

cyber panka 2009.03.19. 10:50:29

te jó ég. én ezt még nem is láttam!
Jó indok hogy otthon maradjak? mi a csudáért kellene bármi indok ahhoz hogy otthon maradjak, vagy mi van?
Szegény Klassz éttermet meg aztán semmi de semmi olvasni valóért ki nem hagynám. ekkora baromságot. ez az egész több sebből vérzik.
Idegesítően béna

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása